3.0.7-PL1; Meer smileys bekijken, laat niet alles zien

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Diovarus

3.0.7-PL1; Meer smileys bekijken, laat niet alles zien

Bericht door Diovarus » 14 okt 2010, 10:04

• Adres van je forum: http://forum.dst-online.nl
    Logingegevens gast: Login: TEST WW: welkom
    Wanneer ontstond het probleem? Na het toevoegen/veranderen van smilies
    phpBB versie: 3.0.7-PL1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Smilies toegevoegd
    Wat is het probleem? Meer smilies laat maar 50 smilies zien. Terwijl er nu zo'n 60 op staan.
Na het veranderen van de smilies komen er bij de knop 'Meer smileys bekijken' niet alles te voorschijn.
Er komen er maar zo'n 50 ipv de meer dan 60 die er staan. Of het hiervoor werkte weet ik niet, want heb net pas alle standaard smileys vervangen voor andere. Het rare is die andere smilies staan er wel gewoon naast als je een bericht wil plaatsen.

---edit---
Het valt me op dat bij Beheerderspaneel exact de zelfde smileys zichtbaar zijn als bij de knop 'Meer smileys bekijken' maar er zijn er dus meer toegevoegd dan daar zichtbaar zijn.

--Edit--
Na het doorzoeken van Beheerderspaneel heb ik een optie gevonden in Berichteninstellingen > Smileys per pagina:' Hier stond 50. Deze is aangepast naar 500 om te testen en nu werkt het wel.

Kan een mod deze post sluiten?

Jeroen

Re: 3.0.7-PL1; Meer smileys bekijken, laat niet alles zien

Bericht door Jeroen » 14 okt 2010, 16:34

We sluiten hier alleen topics die niet aan de regels voldoen.
In ieder geval wel goed dat je even aangeeft dat het probleem opgelost is :)
Jeroen

Gesloten