toplist_update.txt ontbreekt en pofielen slaan niet op

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
kiwi1990

toplist_update.txt ontbreekt en pofielen slaan niet op

Bericht door kiwi1990 » 22 sep 2010, 01:00

• Adres van je forum: http://www.paardenkantine.nl
    Event. modificaties op je forum: PortalXL 5.0
    Wanneer ontstond het probleem? waarschijnlijk al vannaf het begin, merkte het pas op met toevoegen van extra profielblokken.
    phpBB versie: 3.0.7-PL1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?
Profielen worden niet opgeslagen (geboortdatum, woonplaats, tekst in extra blokken) en bij onderhoud stond er een error dat toplist_update.txt ontbreekt in de nl languagepack (of zoiets)
..

Hey allemaal
Ik ben pas een forum begonnen, en beetje bij beetje vanalles aan het uitproberen.
Ik heb verder geen ervaring met phpbb verder, en vind het gewoon leuk om op deze manier er meer over te leren. (vriend helpt heel af en toe, maar die kent phpbb verder ook niet echt)

Nu loop ik tegen 2 problemen aan: meest irritante is dat de profielen niet opgeslagen worden.
Als je het invult en je slaat het op geeft hij ook aan dat het goed is gegaan, maar ga je dan op de profielpagina kijken is die nog steeds leeg, kijk je dan terug bij gebruikerspaneel is dat ook weer leeg.
Geen flauw is wat ik hieraan kan doen.

probleem 2 public_html/language/nl/email/toplist_update.txt does not exist or is empty
Ik heb in deze map gekeken en hij staat er idd niet tussen maar kan dus geen vervangend bestand vinden op google hiervoor :?:
Dus ben een beetje radeloos haha, iemand die een oplossing heeft? :)

Kevin
Contacteer:

Re: toplist_update.txt ontbreekt en pofielen slaan niet op

Bericht door Kevin » 22 sep 2010, 06:03

Heb je een modificatie aangebracht dat iets met toplist te maken heeft? Dat bestandje is geen standdaard phpBB bestand.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

kiwi1990

Bericht door kiwi1990 » 22 sep 2010, 13:47

Ik heb portalXL geinstalleerd en daarna een taalpakket voor portalxl.
Ik denk dat het daarmee te maken heeft want het staat wel in de map van het taalpakket.

kiwi1990

Bericht door kiwi1990 » 22 sep 2010, 16:52

Ok toplist_update.txt al gevonden en geinstalleerd
Het enige probleem wat ik nu nog heb is dat de profielen niet opgeslagen worden

kiwi1990

Bericht door kiwi1990 » 23 sep 2010, 19:41

schop

Gesloten