Problemen Login sinds overgang naar betaalde host.

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
basicwar

Problemen Login sinds overgang naar betaalde host.

Bericht door basicwar » 04 sep 2010, 20:24

Hallo,
Sinds een half jaartje ben ik samen met een vriend begonnen aan het bouwen van een online crime game.
Dit half jaar hebben wij er gebruik gemaakt van 000webhost.com om alles nog eventjes gratis te kunnen maken. Tot we eergisteren vonden dat het tijd werd dat we naar een betere domein toe moesten. Deze domein hebben we gekocht bij goedkopewebhoster.nl en heet http://www.basicwar.net.
Het probleem doet zich hiervoor, want sinds wij hier zitten doet onze login het niet correct meer. Zodra je inlogt stuurt hij je niet goed door. Hij zou wel van basicwar.net/login.php naar basicwar.net/start.php moeten gaan. Dit doet hij echter ook maar hij laadt dit niet goed en we krijgen het verkeerde gedeelte van home.php te zien, want hij zou je statistieken moeten laden uit de database maar komt daar niet toe.
In het begin van home.php staat een tekst wat het spel inhoud en een extra knop om in te loggen en dit gedeelte laat hij wel zien. Het enige dat wij veranderd hebben in login is in plaats van basicwar.uphero.com/start.php de link: basicwar.net/start.php.
En bij de GRATIS host doet hij het wel maar bij de betaalde niet!
Weet iemand hier een oplossing voor, want wij zitten helemaal vast!

Bij voorbaat dank!
Frank

Neo
Contacteer:

Re: Problemen Login sinds overgang naar betaalde host.

Bericht door Neo » 04 sep 2010, 20:35

Wat heeft dit met phpbb3 te maken of word je doorgestuurd naar een forum?

basicwar

Bericht door basicwar » 04 sep 2010, 20:41

Ik vraag of jullie een oplossing weten? waar moet ik dan zijn!!

David
Contacteer:

Bericht door David » 04 sep 2010, 20:56

basicwar schreef:Ik vraag of jullie een oplossing weten? waar moet ik dan zijn!!
Wat FDCP_NEO bedoelt is of je phpbb software gebruikt?

zo niet, dan ben je hier eigenlijk op de verkeerde plek. Omdat hier alleen phpbb3 forums worden ondersteund. algemene php vragen helaas niet!!
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

PhilipvD

Bericht door PhilipvD » 04 sep 2010, 21:08

Zo te zien heeft je vraag niks te maken met phpBB. Jouw vraag gaat over php (in dit geval een browsergame) en dit is een support forum voor de forumsoftware phpBB welke is gebaseerd op php. ;)

Je zult je vraag ergens anders moeten voorleggen.

Jeroen

Bericht door Jeroen » 04 sep 2010, 21:55

Ik denk dat mijn voorgangers voldoende gezegd hebben. Dit is een phpBB support forum en geen support forum voor algemene php vragen. Dat is dan ook de reden dat ik dit topic sluit.
Gesloten
- Jeroen
Jeroen

Gesloten