Inlogscript problemen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Jerrr

Inlogscript problemen

Bericht door Jerrr » 22 aug 2010, 12:44

• Adres van je forum: http://www.jvdw.one2xs.com/jms/phpBB3/
    Event. modificaties op je forum: nee
    Wanneer ontstond het probleem? vandaag
    phpBB versie: 3.0.7-PL1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nog niet echt
    Wat is het probleem?

Probleem 1
ik maak een eigen homepage, en daar wil ik een inlogsysteem plaatsen die linkt met het inlogsysteem van phpBB3.
ik vond een goed scriptje op het wiki phpbb >>kijk hier<< Daar word bij de eerste alinea vermeld dat ik paginanaam.php in mijn phpbb Root moet plaatsen. Bij de map van phpBB3 Vind ik geen map met Root, dus ik vraag mij af waar ik paginanaam.php moet plaatsen. weten jullie soms waar?
Probleem 2
zoals hier zie ik een drop down menu, dat zou ik ook graag hebben in mijn forum.
ik heb echter al veel gegooglet en gezocht op het wiki phpbb, maar zonder resultaten.
weten jullie soms hoe ik een drop down menu maak van mijn categerieen?

alvast bedankt voor de hulp

Neo
Contacteer:

Re: Inlogscript problemen

Bericht door Neo » 22 aug 2010, 19:10

Jerrr schreef: ik vond een goed scriptje op het wiki phpbb >>kijk hier<< Daar word bij de eerste alinea vermeld dat ik paginanaam.php in mijn phpbb Root moet plaatsen. Bij de map van phpBB3 Vind ik geen map met Root, dus ik vraag mij af waar ik paginanaam.php moet plaatsen. weten jullie soms waar?
De map phpBB3 is de root! dus het bestand paginanaam.php komt in de map phpBB3 te staan!
In de root bevind zich ook de config.php.

Gesloten