div vragen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
maan2

Re: div vragen

Bericht door maan2 » 12 aug 2010, 15:09

Oke, dat is jammer Kevin.

ik zal vanavond eens kijken hoe de automod de veranderingen heeft laten plaatsvinden via notepad hopelijk zie ik er een lijn in en kan ik het alsnog handmatig doen anders ben ik ook klaar met spelen helaas en zal dan een backup weer terug moeten plaatsen naar hoe het was voor de mod.

voor zover dank iig

maan2

Re: div vragen

Bericht door maan2 » 12 aug 2010, 18:10

Oke , boel teruggezet en zie wel hoe ik verder zal gaan met blog gedoe.
Omdat mijn topic diverse vragen heet kan ik alle kanten op en heb bij deze dan een andere vraag.

Heb in het forum een regel aangemaakt waarin een www adres naar mijn chat staat, ( mijnsite/forum/chat ) als men daarop klikt opent het systeem netjes een nieuwe brouwserblad naast de forumblad en zit men in de chat.

Ik zou graag die www vermelding willen veranderen in een knop of plaatje oid maar liever heb ik dat men ergens op de forumpagina een status kan zien van wie erin zitten en als men erin wil op dat bewuste plaatje klikt.

Heb bij de chatsotfware boer (flashchat v6) gezocht maar de info over dit spul mbt installatie en dit soort stuff is super minimaal en daar niet te vinden.
Hoop dat dit wat minder ingewikkeld is dan voorgaande vraag... :mrgreen:

Gesloten