Bekijken permissies via maskers reageert niet meer.

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Modereter

Bekijken permissies via maskers reageert niet meer.

Bericht door Modereter » 05 aug 2010, 20:03

Het wordt steeds gekker:

Als ik via Permissiemaskers>Hetzij 'Toon administratieve hetzij gebruikergebaseerde hetzij globale moderator- gebruikerspermissies'> 'Bekijk permissies' aanklik, gebeurt er NIETS.

>Toon forumgebaseerde permissies en Toon forum moderatie permissies idem.

Wat zie ik over het hoofd? Ik kom er ECHt niet meer uit, al zoek en lees ik me rot.

EDIT: ik ben er-wat dit topic betreft- uit.
Ik moet in de bovenste vakjes (gebruikers of groepen) een daar getypte naam/groep SELECTEREN, dan op Bekijk permissies klikken, en dán volgt de permissieontmaskering.
Ik dacht dat doordat de namen daar stonden, dit automatisch ging.
Per groepje gebruikers. Of groepje groepen.
Oeps.

(NB: gelukkig-voor mij, maar ik geloof vooral voor jullie- begin ik er langzaam maar zeker meer van te snappen. Dat gaat bij mij bij vlagen....en stukken...handleidingen, topics lezen, gillend wegrennen [bij wijze van spreken of soms in het echt ook], later weer eens lezen enz. enz. enz..
Sorry als ik jullie regelmatig tot overlast ben hierin...kan ik mij wel wat bij voorstellen....incl. het effect van mijn soms sikkeneurige reacties ....
Vroeger op de lagere school -1965?- moest ik samen met één klasgenote na blijven om klok te leren kijken. Als enige wtee van de ca. 35 kinderen; terwijl ik -naar nu blijkt- een IQ heb van tegen de 140.....ik heb bovengemiddeld veel problemen met dit soort exacte dingen te leren begrijpen..gaat bij mij trager dan de gemiddelde mens....ik hoop op enige consideratie in deze...)

Gesloten