Zonder dat ik m/i ook maar iets veranderd heb komen nieuw geregistreerden ineens met hun berichten in de wachtrij voor akkoord te staan.
Ga ik naar TAB Permissies>Forumpermissies groepen>Nieuw geregistreerde gebruikers
Bevestig>Alle forums>Bevestig>Permissies instellen> Nieuw geregistreerde gebruikers, dan staat deze groep op 'Standaard toegang + Polls.
Ga ik naarTab Algemeen>Groepsbeheer>Voorgedefinieerde groepen>Geregistreerde gebruikers>Klik aan 'Leden'>Groepsleden:: Nieuw geregistreerde gebruikers, dan staan ze in de kolom: Maak groep standaard voor lid allemaal op Nee.
Vink ik dan een lid aan en dan onderaan bij Bevestig 'Maak groep standaard voor lid', dan staat ie op Ja.
Maar dan kan dit lid nog steeds niks posten, weer de wachtrij.
Hoe kan dit?
EDIT: het bleek dat op één na alle forums in TAB Permissies>Forumpermissies groepen>Geregistreerde gebruikers>Bevestig>Alle forums>Bevestig>Permissies instellen> Geregistreerde gebruikers, op nihil toegang stonden.
Eén vraag die echter blijft hangen:
Wat wordt bedoeld/is de functie van 'Maak groep standaard voor lid' in >Tab Algemeen>Groepsbeheer>Gebruikersgedefinieerde of Voorgedefinieerde groepen>Groep 'X'>Klik aan 'Leden'>Groepsleden:: Nieuw geregistreerde gebruikers, waar staat in de kolom: Maak groep standaard voor lid Ja of Nee.
Nieuw geregistreerden komen ineens in wachtrij terecht
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Nieuw geregistreerden komen ineens in wachtrij terecht
Als je een groep "standaard" maakt word deze in de legenda in die groep weergegeven!
Als deze groep een aparte rang, kleur of avatar heeft krijgt de gebruiker deze dan ook automatisch ook!
Als deze groep een aparte rang, kleur of avatar heeft krijgt de gebruiker deze dan ook automatisch ook!
Re: Nieuw geregistreerden komen ineens in wachtrij terecht
OK.FDCP_NEO schreef:Als je een groep "standaard" maakt word deze in de legenda in die groep weergegeven!
Alleen die gevolgen?
Dus heeft verder geen gevolgen voor hun permissies, vanuit welke groepen, waar ze in zitten, zij deze allemaal ook bezitten?