Kun je via beheerderspaneel in de database komen? Zo ja:hoe?
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Kun je via beheerderspaneel in de database komen? Zo ja:hoe?
Kun je via het beheerderspaneel in de database komen? Zo ja:hoe?
- AirWarrior
Re: Kun je via beheerderspaneel in de database komen? Zo ja:
Nee dat kan niet. 

Signed by:
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.
Re: Kun je via beheerderspaneel in de database komen? Zo ja:
Bedankt voor 't antwoord.
Ik dacht in mijn queestes in de forumtechniek en op dit supportforum wel eens iets gelezen te hebben, dat je behalve via de host op nog andere wijze in de database kon komen en meen mij te herinneren, dat dat via het forum was.
Of bedoelde men wellicht FTP?
Maar dat is toch niet de database, dat zijn toch alleen maar mapjes en bestandjes?
Ten overvloede wellicht vantevoren, als ik in de ogen van anderen dommige vragen stel, maar veel duizeld mij nog steeds...
Ik dacht in mijn queestes in de forumtechniek en op dit supportforum wel eens iets gelezen te hebben, dat je behalve via de host op nog andere wijze in de database kon komen en meen mij te herinneren, dat dat via het forum was.
Of bedoelde men wellicht FTP?
Maar dat is toch niet de database, dat zijn toch alleen maar mapjes en bestandjes?
Ten overvloede wellicht vantevoren, als ik in de ogen van anderen dommige vragen stel, maar veel duizeld mij nog steeds...