- Adres van je forum: http://www.digibytez.nl/forum
Event. modificaties op je forum: -
Wanneer ontstond het probleem? direct na de installatie van het forum
phpBB versie: 3.0.7-PL1
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? nee
Wat is het probleem?
Ik heb naast het forum ook nog een hele website erom heen zitten. Nu is het zo dat als ik me inlogt heb op het forum en vervolgens naar een andere pagina ga op mijn website, dat ik dan automatisch weer uitgelogd ben. Nu zag ik op de wiki een pagina staan hoe je extra pagina's kunt toevoegen maar deze werkt volgens mij met de stijl van het forum terwijl ik voor mijn website een andere stijl gebruik. Is er een stukje code die ik gewoon op de rest van de pagina's kan toevoegen zodat ik niet wordt uitgelogd als ik naar een andere pagina ga? En is er ook een stukje code voor het inlogscherm zodat ik die ook op de hele website kan plaatsen?
ingelogd blijven op hele website
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
ingelogd blijven op hele website
Re: ingelogd blijven op hele website
Ondertussen is het probleem met het steeds opnieuw inloggen opgelost. Ik dacht dat hiervoor een speciaal script nodig was maar bleek een fout in de cookie instelling te zijn.
Blijft er nog één vraag over: Is er ergens een script voor het inlogvenster zodat ik deze op de hele website kan plaatsen?
Blijft er nog één vraag over: Is er ergens een script voor het inlogvenster zodat ik deze op de hele website kan plaatsen?
Blijkbaar werkt het toch niet met die cookie. Nu logt ie toch weer elke keer uit als ik naar een pagina ga op mijn site. Wat moet ik nu precies instellen om ervoor te zorgen dat hij wel ingelogd blijft?
Toch de cookie en de serverinstellingen, daarna je cache legen, je forum cookies verwijderen en je browser cookies verwijderen.
Als het dan nog niet werkt, dus ook niet als je naar een andere website gaat en daarna terug naar je forum gaat en uitgelogd bent dan zijn het de instellingen die niet goed zijn waarschijnlijk.
Heb je iets gedaan om het phpBB en jouw website te koppelen op een of andere manier wat mogelijk een conflict oplevert?
Als het dan nog niet werkt, dus ook niet als je naar een andere website gaat en daarna terug naar je forum gaat en uitgelogd bent dan zijn het de instellingen die niet goed zijn waarschijnlijk.
Heb je iets gedaan om het phpBB en jouw website te koppelen op een of andere manier wat mogelijk een conflict oplevert?
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
Hallo Kevin,
Ik heb alles gedaan wat je hierboven hebt aangegeven maar helaas helpt het niet. Je hoeft toch verder geen code of zo toevoegen op je andere pagina's om ervoor te zorgen dat hij ingelogd blijft want heb verder niks aan mijn pagina's veranderd nadat ik het forum heb geplaatst. Ik heb alleen de header van het forum een beetje aangepast.
Ik heb alles gedaan wat je hierboven hebt aangegeven maar helaas helpt het niet. Je hoeft toch verder geen code of zo toevoegen op je andere pagina's om ervoor te zorgen dat hij ingelogd blijft want heb verder niks aan mijn pagina's veranderd nadat ik het forum heb geplaatst. Ik heb alleen de header van het forum een beetje aangepast.
Ook cookies op je website?
Gebruik je op je website ook cookies? Zo ja: is het adres van je website cookie gelijk aan het adres van je phpbb cookie?
Nee, op de rest van mijn website maak ik geen gebruik van cookies.
Wat heb je ingesteld bij de cookie instelllingen?
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
Dit zijn de cookie instellingen:
Cookie domein: .digibytez.nl/
Cookie naam: phpbb3_digibytez
Cookie pad: /
Cookie secure [ https ]: Uigeschakeld
Cookie domein: .digibytez.nl/
Cookie naam: phpbb3_digibytez
Cookie pad: /
Cookie secure [ https ]: Uigeschakeld
De slash achter .nl die moet verwijdert worden.
Je kunt voor de zekerheid de cookie naam ook even veranderen, dan weet je zeker dat je browser niet in de war raakt erdoor. Maak hiervan bijv. phpbb3_fhndbhu
Je kunt voor de zekerheid de cookie naam ook even veranderen, dan weet je zeker dat je browser niet in de war raakt erdoor. Maak hiervan bijv. phpbb3_fhndbhu
Teammember op
Blijkbaar doet hij het nu wel zonder die slash. Ik dacht dat ik het al eerder had geprobeerd maar blijkbaar dus niet. Kevin, bedankt voor de hulp.