Kan geen topics openen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
DeathPixel

Kan geen topics openen

Bericht door DeathPixel » 21 jul 2010, 13:09

Hoi,
  • Adres van je forum: http://nowayteam.freehostia.com/
    Event. modificaties op je forum: birthday on registration, full quick editor, instant redirect after post, mchat, recent topics en upcoming brithdays.
    Wanneer ontstond het probleem? Ik had problemen met mn forum, eerst kon ik er helemaal niet op. Dankzij phpbb3.com kan ik dat nu wel maar kan ik niet in de topics komen.
    phpBB versie: 3.0.7-PL1
    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nee.
    Wat is het probleem?
Ik kan niet in de topics waarschijnlijk i.v.m. een mySQL database probleem. Zie; http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... &t=2098108. Daar heb ik ook al het probleem een tijd geleden gepost, maar ik heb het gevoel dat ze niet weten hoe ze verder moeten aangezien ze niet meer reageren. Ik ben er trouwens pas net achter gekomen dat er nederlandse phpbb support forums zijn xD.

Met vriendelijke groet,
Stan Mertens.

DeathPixel

Re: Kan geen topics openen

Bericht door DeathPixel » 21 jul 2010, 16:45

Ik heb het net gefixed! Sorry vor deze nuttelose post!

kristof75

Re: Kan geen topics openen

Bericht door kristof75 » 28 jul 2010, 07:18

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb net ons nieuwe forum aangemaakt en ik kan alles instellen (categoriën, fora,...) alleen kan ik als volledig beheerder én als geregistreerd gebruiker geen nieuwe topics aanmaken, hoewel ik dat in de permissies wel heb toegestaan. Kan iemand me zeggen wat ik fout doe?

Ik heb er heel weinig ervaring mee.

Alvast bedankt voor de hulp.

Greetz,

Kristof

Gesloten