Upload PDF bestand

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
mikemike

Upload PDF bestand

Bericht door mikemike » 22 jul 2010, 02:06

• Adres van je forum: http://mbvpforum.nl
    Event. modificaties op je forum:Nee
    Wanneer ontstond het probleem?N.V.T.
    phpBB versie: 3.0.7-PL1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?Nee
    Wat is het probleem?
Op het forum willen we PDF bestanden uploaden. Ik heb alles ingesteld dat dit mogelijk zou moeten zijn, bestandgroote voor het hele forum staat op max en voor het betreffende forum op 30mb. Echter een PDF van +8Mb kan ik niet uploaden. Als het bestand te groot zou zijn zou dit kenbaar gemaakt moeten worden echter komt hetzelfde scherm als bij het bergin van het uploaden zonder enige foutmelding maar zonder de bijlage.

Wat kan hier aan de hand zijn?

Kevin
Contacteer:

Re: Upload PDF bestand

Bericht door Kevin » 22 jul 2010, 05:10

Heb je de extensie .pdf ook ingeschakeld in het beheerderspaneel?

tab berichten, kopje bijlage, optie exenties beheren. Daar dien je bij de groep documenten de extensie pdf in te schakelen.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

mikemike

Bericht door mikemike » 22 jul 2010, 16:36

Alles staat ingeschakeld. Ik kan ook gewoon PDf-bestanden uploaden alleen bestanden boven de 8mb doen het niet!

Ik krijg geen foutmelding maar hij springt na verloop van tijd terug naar het beginscherm van een nieuw topic aanmaken.

brandsrus
Contacteer:

Bericht door brandsrus » 22 jul 2010, 16:56

Klopt dat is meen ik de restrictie van php. Volgens mij is dat niet op te lossen... Correct my als ik het fout heb!

mikemike

Bericht door mikemike » 22 jul 2010, 21:45

brandsrus schreef:Klopt dat is meen ik de restrictie van php. Volgens mij is dat niet op te lossen... Correct my als ik het fout heb!
Dus jij zegt dat het dus aan de software ligt van PHPBB??

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » 23 jul 2010, 05:02

Nee hij zegt dat het mogelijk aan php ligt, daarvoor zul je bij je host moeten zijn om dit zeker te weten. Mogelijk kan hij ook de limiet aanpassen voor je.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Ger
Contacteer:

Bericht door Ger » 23 jul 2010, 07:31

Bij veel hosts is inderdaad de standaard limiet 2MB. Je kunt eens vragen of dat omhoog geschroefd kan worden. Als je een shared hosting pakket hebt is de vraag of dit voor je gedaan wordt, omdat je dan wel een zware load trekt op de server als dat te vaak gebeurt, en daar betaal je dan niet voor.

Gesloten