afbeeldingen hosten
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
afbeeldingen hosten
Dit is eigenlijk geen probleem, maar het hoort ook niet echt bij het Forum Stijlen. Toen ik nog op de server van 'gratis forums' stond was ik gewend om afbeeldingen via vooringestelde afbeeldingen te hosten. Nu sta ik op een eigen server en ik vraag me af op welke plek of in welke map ik afbeeldingen het beste kan hosten. Ik weet namelijk niet of daar een vaste plek voor is. Ik weet wel hoe ik afbeeldingen kan hosten, maar het gaat om de plek.
Het gaat om afbeeldingen zoals logo's die ik uit kan wisselen met andere sites. Dus zij moeten toegang hebben om de link te kunnen zien en dat leden de afbeeldingen zelf ook over het web kunnen verspreiden.
Het gaat om afbeeldingen zoals logo's die ik uit kan wisselen met andere sites. Dus zij moeten toegang hebben om de link te kunnen zien en dat leden de afbeeldingen zelf ook over het web kunnen verspreiden.
Re: afbeeldingen hosten
Als het geen avatars, banners e.d. zijn die nodig zijn voor je stijl maakt het niet uit waar je ze plaatst. Je kan bijvoorbeeld gewoon een map maken genaamd 'afbeeldingen' op je FTP en daarin al je afbeeldingen plaatsen.
Als je dan via je browser naar die map navigeert en je zet de naam van de afbeelding er achter dan kan je die aan iedereen laten zien.
Of begrijp ik je verkeerd?
Als je dan via je browser naar die map navigeert en je zet de naam van de afbeelding er achter dan kan je die aan iedereen laten zien.
Of begrijp ik je verkeerd?

Je begrijpt het precies goed.
Bedankt voor je antwoord.

Bedankt voor je antwoord.
Het werkt toch niet naar behoren.
Ik heb bijvoorbeeld deze afbeelding:
Als ik het op een website plaats dan zie ik het, maar als naar mijn 2e computer ga, dan doet de afbeelding het niet.
Gebruik ik dan de verkeerde url of map?
Of moet ik dan deze url gebruiken?
Ik heb bijvoorbeeld deze afbeelding:
Code: Selecteer alles
ftp://ftp.greepuitdeschaduw.nl/public_html/forum%20images/test2.png
Gebruik ik dan de verkeerde url of map?
Of moet ik dan deze url gebruiken?
http://www.greepuitdeschaduw.nl:2082/viewer/usr%2fhome%2fgreepuit%2fpublic_html%2fforum%20images/test2.png
Hoe heet de map die je hebt aangemaakt?
Ik heb de map 'forum images' genoemd (zonder die ")
- marian0810
- Contacteer:
Je moet dat public_hml er tussenuit halen.

https://imageproxy-io.herokuapp.com/57e9c6410a06b112c85adffe1faffc3c7e85f5a5/687474703a2f2f67726565707569746465736368616475772e6e6c2f666f72756d253230696d616765732f74657374322e706e67
Klopt de link die Marian geeft moet je gebruiken. En ik zou geen spaties gebruiken in de namen van mappen, dit zorgt vaak ook voor problemen.
Ja, nu werkt het!
Ik was er niet opgekomen om dat stuk eruit te halen.
Bedankt jullie beiden.
Ik ga ook de naam aanpassen.
Ik was er niet opgekomen om dat stuk eruit te halen.
Bedankt jullie beiden.
Ik ga ook de naam aanpassen.