Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
XiPHiAS
Bericht
door XiPHiAS » 17 jun 2010, 14:16
- Adres van je forum:
Event. modificaties op je forum:neen
Wanneer ontstond het probleem?zonet
phpBB versie: 3.0.7-PL1 (na upgrade 3.0.5)
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? neen
Wat is het probleem?
krijg witte pagina
Na het upgraden kreeg ik vergelijkende bestanden, deze moest ik downloaden en dan uploaden naar de root folder van het forum. Nadat ik dit heb gedaan moest ik klikken op "bestanden controleren" maar nadat ik dat heb gedaan kreeg ik een witte pagina, ook op de index.
Gezien alle andere voorgaande upgrades / updates goed gingen heb ik geen backup. Enige worst case scenario ik kan toepassen als ik het niet werkende krijg is phpBB volledig opnieuw installeren.
Iemand?
Laatst gewijzigd door
XiPHiAS op 17 jun 2010, 21:50, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Kevin
-
Contacteer:
Bericht
door Kevin » 17 jun 2010, 18:33
Heb je mods geinstalleerd? zo niet kun je de bestanden uit een verse download overschrijven. Ik zou dan is beginnen met alleen de map "includes" te overschrijven op je server.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
phpBBservice.nl 
, Winnaar in de phpBB awards
2009,
2010 en
2012 met
AquaforA
-
XiPHiAS
Bericht
door XiPHiAS » 17 jun 2010, 21:40
kevin1979 schreef:Heb je mods geinstalleerd? zo niet kun je de bestanden uit een verse download overschrijven. Ik zou dan is beginnen met alleen de map "includes" te overschrijven op je server.
Neen is gewoon een standaard bb met een style die ik heb aangepast.
-
XiPHiAS
Bericht
door XiPHiAS » 17 jun 2010, 21:50
Heb het gevonden ... blijkbaar was er iets met mijn /includes/auth/auth_db.php
Heb een volledige versie gedownload en die overschreven en het was in orde ...

zooo stom!