hints voor upgrade 3.0.5 -> 3.0.7 PL1 gevraagd

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
martingoedbloed

hints voor upgrade 3.0.5 -> 3.0.7 PL1 gevraagd

Bericht door martingoedbloed » 15 jun 2010, 23:29

• Adres van je forum: http://www.malawifreaks.nl
    Event. modificaties op je forum:???
    Wanneer ontstond het probleem?toen de upgrade uitkwam
    phpBB versie: 3.0.5

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nee
    Wat is het probleem?
Ben al flink wat jaren werkzaam in de ICT (dba), en mij is gevraagd of ik het forum van vrienden wil onderhouden (vorige beheerder is ermee gestopt).

Nu heb ik al flink wat inleeswerk gedaan, en al flink wat wijzer geworden over het phpBB, maar ik heb toch nog enkele vragen:
- Op de .com site, kom ik upgrade-sets van / naar alle 3.x.x versies tegen, echter op het .nl forum enkel en alleen de upgrade van 3.0.6 -> 3.0.7 en 3.0.6 -> 3.0.7 PL1, is een upgrade taal-afhankelijk, maw. kan ik van de .com site de upgrade van 3.0.5 -> 3.0.7 PL1 downloaden, en succesvol toepassen zonder van het taalverschil last te hebben?
- Hoe kan ik controleren of er zogenaamde MOD's op het standaardforum toegepast zijn?, staat dit ergens geregistreerd / aparte directory ?
- De style is volgens mij behoorlijk aangepast, waar kan ik de (handmatig) uit te voeren aanpassingen bij een upgrade van 3.0.5 -> 3.0.7 PL1 vinden?

Sorry voor de wellicht 'newbie' vragen, maar in mijn optiek is het 'better safe then sorry' .

Alvast bedankt,

Martin

..

Kevin
Contacteer:

Re: hints voor upgrade 3.0.5 -> 3.0.7 PL1 gevraagd

Bericht door Kevin » 16 jun 2010, 06:12

He Martin alles goed daar?

Even wat antwoorden:
martingoedbloed schreef:- Op de .com site, kom ik upgrade-sets van / naar alle 3.x.x versies tegen, echter op het .nl forum enkel en alleen de upgrade van 3.0.6 -> 3.0.7 en 3.0.6 -> 3.0.7 PL1, is een upgrade taal-afhankelijk, maw. kan ik van de .com site de upgrade van 3.0.5 -> 3.0.7 PL1 downloaden, en succesvol toepassen zonder van het taalverschil last te hebben?
Je kan die engelse gebruiken, alleen word dan je Nederlandse vertaling niet bijgewerkt. Je zou deze kunnen gebruiken: http://downloads.phpbbservice.nl/update/#auto_updater
martingoedbloed schreef:Hoe kan ik controleren of er zogenaamde MOD's op het standaardforum toegepast zijn?, staat dit ergens geregistreerd / aparte directory ?
Helaas worden die nergens weergeven, een aantal mods kun je van het tabblad .MOds uitlezen maar er zijn er ook genoeg die je niet kan zien in het beheerderspaneel.
martingoedbloed schreef:- De style is volgens mij behoorlijk aangepast, waar kan ik de (handmatig) uit te voeren aanpassingen bij een upgrade van 3.0.5 -> 3.0.7 PL1 vinden?
Die staan hier: http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... 4&t=880735
maak je borst maar nat want van 3.0.5 naar 3.0.6 is een flinke update
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Gesloten