Beheerderspaneel onbereikbaar
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
- AirWarrior
Re: Beheerderspannel onbereikbaar
Het vreemde is dat bij http://roofvishoek.nl , die ook bij hosting2go is, het probleem niet heeft.
Ik zal morgen, als ik optijd thuis ben van werk, de host eens aanschrijven.
Ik zal morgen, als ik optijd thuis ben van werk, de host eens aanschrijven.
Signed by:
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.
AirWarrior
Andere server wellicht.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
- AirWarrior
Heb ik ook bedacht maar het zal wel heel toevallig zijn dat we met deze 3 op de zelfde server zitten.
Ik weet dat ik op server 22 zit.
Ik weet dat ik op server 22 zit.
Signed by:
AirWarrior
AirWarrior
Kan iets zijn wat op meerdere servers van toepassing is. En je weet waarschijnlijk niet precies hoeveel fysieke servers Hosting2Go heeft, de kans zou best groot kunnen zijn dat jullie op dezelfde server zitten.
Ze hebben echt heel veel servers, en ik zit geloof ik op server 47
- AirWarrior
En roofvishoek op 98 zonder problemen.
Laatst gewijzigd door AirWarrior op 13 jun 2010, 16:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Signed by:
AirWarrior
AirWarrior
Het vreemde is dat ik een ander (ook phpbb3) op de zelfde host heb waar ik het probleem niet bij heb...
raar allemaal hoor...
raar allemaal hoor...
Iedereen die dit probleem heeft moet gewoon contact op nemen met ze.
Als ze dit probleem vaker voor zien komen zullen ze er misschien eerder wat aan doen, en niet met een slap antwoord zoals "het ligt aan je phpBB installatie" komen.
Als ze dit probleem vaker voor zien komen zullen ze er misschien eerder wat aan doen, en niet met een slap antwoord zoals "het ligt aan je phpBB installatie" komen.
Jeroen
Ik heb dat probleem ook, en ik zit op server 80.
Ik was even bang dat het forum gehacked was.
Ik was even bang dat het forum gehacked was.
Aan de PHPBB installatie kan het zeker niet liggen.
Ik heb net op de hosting een verse forum installatie uitgevoerd.
Dit gaf geen problemen.
Bij de eerste keer inloggen kwam ik gelijk in de beheerdersscherm.
Het omschakelen van de beheerder naar forum en visa versa was geen probleem.
Echter na het uitloggen en opnieuw inloggen, kwam weer het bekende probleem.
Ik heb net op de hosting een verse forum installatie uitgevoerd.
Dit gaf geen problemen.
Bij de eerste keer inloggen kwam ik gelijk in de beheerdersscherm.
Het omschakelen van de beheerder naar forum en visa versa was geen probleem.
Echter na het uitloggen en opnieuw inloggen, kwam weer het bekende probleem.
Hmm hier hetzelfde probleem. Ook bij hosting2go. Ik zit op server 40.
En ja idd meerdere installaties gedaan ook na volledige verwijdering van alles wat op mijn domein stond maar dat hielp niet.
Heb nu een ticket aangemaakt bij hosting2go dat het met spoed moet gefixed worden en dat er meerdere mensen last van hebben.
En ja idd meerdere installaties gedaan ook na volledige verwijdering van alles wat op mijn domein stond maar dat hielp niet.
Heb nu een ticket aangemaakt bij hosting2go dat het met spoed moet gefixed worden en dat er meerdere mensen last van hebben.
-
Ik heb ook een forum op hosting2go en ik heb hetzelfde probleem. Met mij een paar vriendinnen voor wie ik een forum heb gebouwd die ook bij hosting2go zitten. Ik heb zojuist een ticket geplaatst en hoop dat ze het probleem snel op zullen lossen!
Support vanuit hun gaat denk ik niet echt lukken:
Verder na het activeren van PHP5 werkt het nog niet. Maar dat had ik al verwacht aangezien ik al eerder phpbb heb gedraaid op het domein.
Ik vind het erg sterk dat het aan phpbb ligt.Helaas kunnen we met een dergelijk probleem niet echt inhoudelijk helpen. Op het forum waar u naar verwijst zie ik meldingen als "het kan niet aan phpBB liggen, want een nieuwe install doet het eerst wel, en dan pas niet." Wel kan ik u melden dat de genoemde pakketten allemaal op verschillende servers staan, en dat de gebruikte software de verbindende factor is.
Wij kennen phpBB niet inhoudelijk, en kunnen deze dan ook niet ondersteunen, dit is geen onwil, maar het gemis aan programmeerkennis en ervaring met deze software.
Misschien kan het plaatsen van een phpinfo.php bestand, of het overdragen van de logingegevens aan een phpBB supportforum helpen dit issue op te lossen. Misschien ligt het aan de op de server opgeslagen tijdelijke bestanden?
Verder hebben we PHP5 even voor uw pakker geactiveerd, dat lijkt me voor phpBB 3 wel noodzakelijk. Zie:
http://www.hosting2go.nl/php5info/
Met vriendelijke groet,
Felix de Winter
Hosting2GO Helpdesk
Verder na het activeren van PHP5 werkt het nog niet. Maar dat had ik al verwacht aangezien ik al eerder phpbb heb gedraaid op het domein.
-
Ik heb ook zojuist een reactie gekregen die niet echt zoden aan de dijk zet:
Ik heb er nog een reactie achteraan gegooid in de hoop dat ik dan iets terugkrijg waar ik wel wat mee kan. Nu is het afwachten!Hosting2GO schreef:We hebben het probleem uitgebreid getest. Hier werkt het prima. Tegen uw mede-forummers hebben we in deze helpdesk gemeld dat het zeer waarschijnlijk een sessionsprobleem op uw eigen PC is.
Ik heb ook een reactie weer teruggeplaatst dat ik niet tevreden ben met het antwoord en dat ze er serieus eens naar moeten gaan kijken.
Het kan geen toeval zijn dat het net allemaal rond hetzelfde tijdstip bij dezelfde hosting hetzelfde probleem ontstaat.
Het kan geen toeval zijn dat het net allemaal rond hetzelfde tijdstip bij dezelfde hosting hetzelfde probleem ontstaat.
-
Ik heb op mijn tweede bericht hetzelfde antwoord gekregen als dat Vinnie had gepost, waarop ik weer een reactie heb geplaatst dat ik niets heb veranderd aan mijn forum en dat het probleem alleen hosting2go klanten heeft getroffen. Hierop kreeg ik het volgende terug:
Ik kan me echter geen update herinneren en bovendien zou het in dat geval ook klanten van andere providers moeten treffen lijkt mij? Hier is het probleem bij server 69, 96 en 100.Hosting2GO schreef:Wellicht heeft het te maken met een update, bijvoorbeeld van Windows of Internet Explorer, om maar iets te noemen. Wij hebben namelijk ook niets veranderd op de server.
-
Update: Ik krijg nu het volgende antwoord:
Hebben jullie nog iets gekregen, of een oplossing gevonden?Hosting2GO schreef:We hebben een testinstall uitgevoerd op verschillende servers, ingesteld op php5. Hierop kunnen we inloggen, uitloggen en gewoon weer inloggen. Dit is een schone installatie, zonder uitbreidingen.
Er zijn geen aanpassingen op de servers uitgevoerd.
Zonder duidelijke fourmelding kunnen wij dit ook niet echt analyseren. Wellicht kunt u een phpBB ontwikkelaar toegang geven tot uw pakket, waarna deze kan onderzoeken waar het op misgaat.
Ze zullen toch zo langzamerhand moeten begrijpen dat het echt een probleem is dat aan hun kant ligt, want met zoveel dezelfde klachten is de kans op toeval wel erg klein.
Ik zou zo ook echt geen reden of oplossing voor het probleem kunnen bedenken.
Ik zou zo ook echt geen reden of oplossing voor het probleem kunnen bedenken.
Jeroen