gasten op het forum

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
ringo1

gasten op het forum

Bericht door ringo1 » 31 mei 2010, 05:50

• Modificatie & Versie:
    Directe link naar de modificatie:
    Adres van je forum: http://www.vissersparadijs.be
    phpBB versie:
    Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd?

Wat is het probleem?
hallo,
ik heb een vraagje, ik zou willen dat mijn forum niet zichtbaar is voor gasten daarmee bedoel ik ze mogen wel de index zien maar vanaf dat ze iets aanklikken zouden ze zich eerst moeten registreren enkel de forum regels mogen zichtbaar zijn. grtz

ps: iets posten kunnen ze wel niet als ze niet geregistreerd zijn dus dat is al goed.

PhilipvD

Re: gasten op het forum

Bericht door PhilipvD » 31 mei 2010, 07:42

Lees eens het wiki-artikel permissies door. Snap je iets dan nog niet, dan kan je hier je vraag stellen.
Verplaatst naar 3.0 support.
- PhilipvD

Neo
Contacteer:

Bericht door Neo » 31 mei 2010, 19:02

Je moet de Forumpermissies voor de groep gasten instellen en met namen de optie kan "forum lezen" -> zet deze op nee.

reasonforum

Bericht door reasonforum » 31 mei 2010, 20:33

sorry bedoelde niet gasten maar nieuwe gebruikers :oops:
nu kunnen ze alles zien maar ik wil dat ze alleen "stel je voor" kunnen lezen en schrijven.
mochten ze dit netjes gedaan hebben dan zet ik de permissies goed dat ze alles kunnen zien.

Jokes

Bericht door Jokes » 02 jun 2010, 13:12

FDCP_NEO schreef:Je moet de Forumpermissies voor de groep gasten instellen en met namen de optie kan "forum lezen" -> zet deze op nee.
Heb ik ook al geprobeerd, maar als je 'Forum lezen' op nee zet, dan kan de gast noch de fora, noch de topics, noch de inhoud bekijken. Terwijl het de bedoeling is dat de gast wel de fora kan bekijken, net als de topics, maar niet de inhoud van de topics.

Iemand bij wie dit wel lukt?

EelkeB

Bericht door EelkeB » 02 jun 2010, 13:21

Als het om nieuw geregistreerde gebruikers gaat, dan kun je gebruik maken van de speciale groep die hiertoe aanwezig is (je zult wel moeten activeren dat nieuwe gebruikers ook inderdaad aan die groep worden toegevoegd, en na hoeveel berichten ze er weer uit verwijderd worden). Dit staat overigens ook zijdelings genoemd in het gelinkt wiki-artikel.
Dutch Open Projects
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail

Gesloten