Hallo,
Ik weet niet zeker of dit onderwerp hier thuis hoort, maar is er een manier dat mijn leden na een bepaald aantal berichten een random rank die dan weer na een aantal berichten verandert in een niet-random rank maar een rank die bij de vorige hoort krijgen uit een bepaalde map in de ranks map? Bijvoorbeeld:
Jan registreert zich en hij krijgt na 10 berichten automatisch rank 7. Er zijn verschillende ranks die hij kan krijgen: 1, 4, 7, 10, 13, 16. 1 kan na 1600 berichten alleen maar in 2 veranderen en alleen maar 1 kan in 2 veranderen. Na nog eens 1600 berichten berichten verandert 2 in 3. 3 kan niet meer veranderen.
Dus gewoon een soort van MOD waarmee elk lid na 10 berichten een random rank krijgt die steeds verandert na een bepaald aantal berichten die ik ook zelf in kan stellen.
Random Rank
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2