Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
hallo,
ik heb een paar avatars geupload in mijn gallerij maar hoe krijg ik die nu op mijn forum? grtz
ik heb een paar avatars geupload in mijn gallerij maar hoe krijg ik die nu op mijn forum? grtz
Re: avatars
Verplaatst van algemene onderwerpen
- PhilipvD
Je moet in het beheerderspaneel bij avatar-instellingen de optie avatar-gallerij inshakelen op ja zetten.
Daarna kunnen de leden in gebruikerspaneel -> profiel -> avatar wijzigen -> dan onderaan selecteer je gallerij weergeven.
Daarna kunnen de leden in gebruikerspaneel -> profiel -> avatar wijzigen -> dan onderaan selecteer je gallerij weergeven.
ringo1, let er alsjeblieft op waar je je topics posts, algemene onderwerpen is niet bedoeld voor support!
merci fdcp
@ philipv ok kzal er op letten
gallery avatars toestaan staat op ja en het gaat niet.
bij avatar opslagpad staat dit: images/avatars/upload
en avatar gallerijpad staat dit: images/avatars/gallery
moet ik daar iets aan veranderen? grtz
@ philipv ok kzal er op letten

gallery avatars toestaan staat op ja en het gaat niet.
bij avatar opslagpad staat dit: images/avatars/upload
en avatar gallerijpad staat dit: images/avatars/gallery
moet ik daar iets aan veranderen? grtz
ringo1, graag niet dubbelposten, maar je vorige bericht aanpassen. Ik heb je berichten nu samengevoegd.
In deze map moeten je avatars komen te staan wil het werken!ringo1 schreef:en avatar gallerijpad staat dit: images/avatars/gallery
ik heb ze dus upgeload maar als ik dan naar mijn forum ga en ik wil een avatar kiezen uit de gallerij komt er geen categorie. ik weet niet wat ik verkeerd doe.
Je moet in de map
Als je daar dan de avatars in upload, dan komen ze in de categorie "dieren" te staan in je avatar galerij.
/images/avatars/gallery
nog een map aanmaken, dat is dan een categorie. Als je bijvoorbeeld een mapje "dieren" maakt in de gallery map (dus zo: /images/avatars/gallery/dieren/) dan is het mapje "dieren" een categorie.Als je daar dan de avatars in upload, dan komen ze in de categorie "dieren" te staan in je avatar galerij.
Jeroen