updaten wil niet

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
bianca walet
Contacteer:

updaten wil niet

Bericht door bianca walet » 13 mei 2010, 17:04

• Adres van je forum: http://www.shihtzu-friends.nl/forum
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?is geen probleem moet updaten
    phpBB versie: 3.0.7-PL1 304

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?
.Huidige versie is nu 3.04
De automatic update package is nu phpBB-NL-3.0.6_to_3.0.7-PL1. Kan ik deze gebruiken om van 3.0.4 te update naar 3.0.7?
Is er nog een automatic update package beschikbaar met NL language pack voor het updaten van 3.0.4 naar 3.0.7?
Zo niet.. welke stappen moet ik doen om naar 3.0.7 te upgraden?

of kunnen jullie het doen voor mij????

groetjes bianca.

Jeroen

Re: updaten wil niet

Bericht door Jeroen » 13 mei 2010, 17:45

Op deze downloads pagina op phpBB.com kan je nog wel het juiste update pakket downloaden. Heb je modificaties geïnstalleerd op je forum? Zonee, dan kunnen we het makkelijker oplossen.
Jeroen

bianca walet
Contacteer:

Bericht door bianca walet » 14 mei 2010, 12:03

Hoi..

zover ik weet heb ik geen modificaties geinstalleerd. maar hoe kan ik dat controleren?
op de download pagina kan ik alleen de phpBB-3.0.4_to_3.0.7-PL1.zip downloaden, maar ik zag dat daar geen NL taal pakket bij zit. Ik heb wel de site in het nederlands. moet ik dan de site ook met nieuwe Nl taal pakket updaten of is het huidige taal pakket wat al op de site staat voldoende?

Is er een duidelijke handleiding of uitleg hoe ik de update moet doen, b.v. in een pdf file of word document. ?

Groetjes

Jeroen

Bericht door Jeroen » 14 mei 2010, 12:13

Als je geen modificaties geïnstalleerd hebt (ik ga uit van niet, anders had je dat wel zeker geweten) dan kan je de volgende stappen volgen:
  1. Maak uitbebreide backups van je forumbestanden en de database
  2. Download op onze site het phpBB 3.0.7-PL1 (laatste versie) pakket
  3. Overschrijf alle bestanden op je server met de nieuwe bestanden die je gedownload hebt, behalve config.php, de /images/ en /files/ map
  4. Ga naar adresvanjouwforum.nl/install/database_update.php om je database te updaten
  5. Verwijder de /install/ map
  6. Als het goed is ben je dan zonder problemen up to date
Succes :)
Jeroen

bianca walet
Contacteer:

Bericht door bianca walet » 14 mei 2010, 14:57

Dank je wel..
Ik heb het net gedownload, 1 vraagje nog.. ik heb wel een andere style geinstalleerd. geeft dat problemen?

Jeroen

Bericht door Jeroen » 14 mei 2010, 15:42

Je zou kunnen kijken of je stijl ook beschikbaar is in de 3.0.7-PL1 versie, of anders handmatig updaten.
Jeroen

bianca walet
Contacteer:

Bericht door bianca walet » 22 mei 2010, 11:26

Hallo

ik heb nu alles gedaan wat je had verteld en geupdate.de data base update is goed gelukt zonder foutmeldingen. Nu moet ik inloggen maar dat gaat niet. ik krijg alleen de achtergrondvan de site te zien en verder niks. geen inlog scherm of andere tekst.. wat nu?????

Gesloten