Privéberichten naar meerdere gebruikers werkt niet

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
remonv
Contacteer:

Privéberichten naar meerdere gebruikers werkt niet

Bericht door remonv » 08 mei 2010, 22:53

Ik maak gebruik van de meest recente versie van phpBB, 3.0.7-PL1.

Ik heb "Kan privéberichten naar meerdere gebruikers sturen" aan staan bij de gebruikersrol voor beheerders.
Daarnaast staat bij de instellingen voor privéberichten de limiet op 0, wat dus onbeperkt is.

Toch kan ik als beheerder geen meerdere ontvangers toevoegen aan een privébericht.

Wat zie ik over het hoofd?

Kevin
Contacteer:

Re: Privéberichten naar meerdere gebruikers werkt niet

Bericht door Kevin » 09 mei 2010, 06:38

Denk dat je in de groeps instellingen nog moet aangeven dat de groep pb's kan ontvangen.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

remonv
Contacteer:

Bericht door remonv » 10 mei 2010, 08:36

Alle groepen konden al PB's ontvangen.

Heb ook altijd al ingesteld gehad dat alleen Beheerders meerdere ontvangers toe kan voegen.

Nu wilde ik voor het eerst een PB naar meerdere mensen sturen, en toen kwam ik erachter dat het niet werkte.

AlbertPool

Bericht door AlbertPool » 10 mei 2010, 14:50

Met beheerderspermissie een pb sturen kan alleen met de massa e-mail functie in het beheerderspaneel. Als je een pb stuurt in het gebruikerspaneel gebruik je de gebruikersinstelling of je eigen gebruikerspermissies.

Echter, als je de groep 'Beheerders' gebruikerspermissies toekent voor het sturen naar meer ontvangers, kan het wel zoals jij waarschijnlijk wilt.

remonv
Contacteer:

Bericht door remonv » 11 mei 2010, 16:01

AlbertPool schreef:Echter, als je de groep 'Beheerders' gebruikerspermissies toekent voor het sturen naar meer ontvangers, kan het wel zoals jij waarschijnlijk wilt.
Dat had ik al ingesteld en dan werkt het niet. :(

Afbeelding

Er verschijnt wel een vakje om meerdere ontvangers toe te voegen, maar als ik een extra ontvanger toevoeg krijg ik een foutmelding dat ik teveel ontvangers toevoeg..

remonv
Contacteer:

Bericht door remonv » 13 mei 2010, 23:30

Ik had de globale instelling vergeten op "Ja" te zetten. :oops:

Probleem is opgelost!

Gesloten