Ik maak gebruik van de meest recente versie van phpBB, 3.0.7-PL1.
Ik heb "Kan privéberichten naar meerdere gebruikers sturen" aan staan bij de gebruikersrol voor beheerders.
Daarnaast staat bij de instellingen voor privéberichten de limiet op 0, wat dus onbeperkt is.
Toch kan ik als beheerder geen meerdere ontvangers toevoegen aan een privébericht.
Wat zie ik over het hoofd?
Privéberichten naar meerdere gebruikers werkt niet
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Privéberichten naar meerdere gebruikers werkt niet
Denk dat je in de groeps instellingen nog moet aangeven dat de groep pb's kan ontvangen.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
Alle groepen konden al PB's ontvangen.
Heb ook altijd al ingesteld gehad dat alleen Beheerders meerdere ontvangers toe kan voegen.
Nu wilde ik voor het eerst een PB naar meerdere mensen sturen, en toen kwam ik erachter dat het niet werkte.
Heb ook altijd al ingesteld gehad dat alleen Beheerders meerdere ontvangers toe kan voegen.
Nu wilde ik voor het eerst een PB naar meerdere mensen sturen, en toen kwam ik erachter dat het niet werkte.
-
Met beheerderspermissie een pb sturen kan alleen met de massa e-mail functie in het beheerderspaneel. Als je een pb stuurt in het gebruikerspaneel gebruik je de gebruikersinstelling of je eigen gebruikerspermissies.
Echter, als je de groep 'Beheerders' gebruikerspermissies toekent voor het sturen naar meer ontvangers, kan het wel zoals jij waarschijnlijk wilt.
Echter, als je de groep 'Beheerders' gebruikerspermissies toekent voor het sturen naar meer ontvangers, kan het wel zoals jij waarschijnlijk wilt.
Dat had ik al ingesteld en dan werkt het niet.AlbertPool schreef:Echter, als je de groep 'Beheerders' gebruikerspermissies toekent voor het sturen naar meer ontvangers, kan het wel zoals jij waarschijnlijk wilt.

Er verschijnt wel een vakje om meerdere ontvangers toe te voegen, maar als ik een extra ontvanger toevoeg krijg ik een foutmelding dat ik teveel ontvangers toevoeg..
Ik had de globale instelling vergeten op "Ja" te zetten.
Probleem is opgelost!

Probleem is opgelost!