.tk herlaad probleem

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
joryvd

.tk herlaad probleem

Bericht door joryvd » 26 apr 2010, 20:08

Hallo iedereen,

Ik heb een probleem met .tk. Als ik inlog op mijn forum en op herladen (f5) druk word ik weer uitgelogd. Dit komt door het .tk. Weet iemand een manier waardoor je dit kan verhelpen?

Alvast bedankt,

Jory
..

Jeroen

Re: .tk herlaad probleem

Bericht door Jeroen » 26 apr 2010, 20:35

Wij hebben hier geen idee van, hiervoor moet je support vragen bij de site waar je je .tk domein vandaan hebt :)
Jeroen

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » 27 apr 2010, 18:33

Server instellingen en Cookie instellingen al aangepast in het beheerderspaneel van je forum?
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

joryvd

Bericht door joryvd » 28 apr 2010, 18:01

kevin1979 schreef:Server instellingen en Cookie instellingen al aangepast in het beheerderspaneel van je forum?
nee, wat zou ik er precies in moeten aanpassen??

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » 28 apr 2010, 19:27

Je nieuwe domeinnaam zul je daar moeten plaatsen, en daarna cache legen en je forumcookies verwijderen. Dan zal de functie weer werken, mits goed ingesteld.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

joryvd

Bericht door joryvd » 28 apr 2010, 20:34

ik heb de cookie instellingen aangepast maar nog steeds werkt het niet. Doe ik iets fout??

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 29 apr 2010, 12:55

Welke instellingen staan er nu?

Stigter
Contacteer:

Bericht door Stigter » 29 apr 2010, 13:28

volgens mij werkt .tk met een soort van hidden redirect waardoor je forum in een soort van i-frame staat.
de enige juiste cookie instelling is volgens mij het adres waar je forum echt wordt gehost.

Met het wijzigen van je cookies (en je server instellingen, waarbij je forceer server url instellingen op ja zet en je .tk domeinnaam invult) heb je kans dat je niet meer kan inloggen.

.tk zuigt trouwens, voordat je het weet (zeker als je site populair wordt) mag je opeens de domeinnaam betalen. Beter is een .nl site zelf hosten, staat ook nog eens professioneler.
Afbeelding

Faux

Bericht door Faux » 29 apr 2010, 15:30

Dat ligt inderdaad aan .tk en niet aan phpBB. .tk maakt een frame aan waarin de webpagina wordt weergeven. Bij F5 wordt het frame herladen, en niet hetgene wat in de frame zit.
Nee, mijn bestaan is geen grap
Mijn Twitter
Help ook mee aan de wiki!

joryvd

Bericht door joryvd » 30 apr 2010, 17:51

Stigter schreef:volgens mij werkt .tk met een soort van hidden redirect waardoor je forum in een soort van i-frame staat.
de enige juiste cookie instelling is volgens mij het adres waar je forum echt wordt gehost.

Met het wijzigen van je cookies (en je server instellingen, waarbij je forceer server url instellingen op ja zet en je .tk domeinnaam invult) heb je kans dat je niet meer kan inloggen.

.tk zuigt trouwens, voordat je het weet (zeker als je site populair wordt) mag je opeens de domeinnaam betalen. Beter is een .nl site zelf hosten, staat ook nog eens professioneler.
dus een .nl domein kan je op je op een eigen server hosten. want ik zit bij een server van iemand anders waar ik een submap in heb. de server is http://www.ilignore.nl....

Stigter
Contacteer:

Bericht door Stigter » 30 apr 2010, 17:55

een .nl site kan je op verschillende manieren hebben.
Ik zou bij een beetje hoster een .nl site met websiteruimte nemen, let daar wel een beetje op welke voorwaarden er staan.

Met alleen een .nl site en je host nog steeds via de server van iemand anders houd je het probleem van je cookies.
Afbeelding

Gesloten