- Adres van je forum: http://midnightmanga.yourbb.nl/
Event. modificaties op je forum: ?
Wanneer ontstond het probleem? Vanaf dat ik mijn forum aanmaakte
phpBB versie: 3.0.7-PL1
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
Ik heb mijn forum net aangemaakt, dus ik heb stijlen geïnstalleerd, forumonderdelen gemaakt, rangen iets bewerkt, etc.
Wat is het probleem?
Ik kan de afbeeldingenset (van mijn forumstijl) niet veranderen.
Vroeger was er altijd zo'n menu links, waar dit in stond, maar nu kan ik het nergens meer terug vinden.
Groet,
Yentl.
Ik kan de afbeeldingenset van mijn forumstijl niet veranden.
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Ik kan de afbeeldingenset van mijn forumstijl niet veranden.
Re: Ik kan de afbeeldingenset van mijn forumstijl niet veran
Je maakt gebruik van een gratis forumhost (yourbb.nl).
Bij zo'n gratis host heb je geen toegang tot bepaalde onderdelen van het beheerderspaneel. Je zal dus contact op moeten nemen met yourbb.nl, want wij staan helemaal los hiervan.
Bij zo'n gratis host heb je geen toegang tot bepaalde onderdelen van het beheerderspaneel. Je zal dus contact op moeten nemen met yourbb.nl, want wij staan helemaal los hiervan.
Jeroen
Re: Ik kan de afbeeldingenset van mijn forumstijl niet veran
Oke :sPietje schreef:Je maakt gebruik van een gratis forumhost (yourbb.nl).
Dankjewel voor de snelle reactie.