Goedkeuring vereist uitshakelen ?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
latinoforum

Goedkeuring vereist uitshakelen ?

Bericht door latinoforum » 14 mar 2010, 03:18

.

Ik heb mezelf op mijn eigen forum behalve als admin ook als een gebruiker geregistreerd

Als die gebruiker heb ik een paar berichten verstuurd...maar ze verschijnen niet.

Als ik daarna als admin inlog ..zie ik dat ik deze berichten moet goedkeuren
daar heb ik voorlopig geen zin in..dus hoe kan ik dat "goedkeuren" uitschakelen ?
zodat alle posts van geregistreerde gebruikers meteen verschijnen ?
Ik kan het nergens vinden..uren heb ik er naar gezocht :(

.

Jeroen

Re: Goedkeuring vereist uitshakelen ?

Bericht door Jeroen » 15 mar 2010, 19:45

De forumpermissies staan verkeerd ingesteld. Ga naar je beheerderspaneel -> tabblad permissies -> forumpermissies -> selecteer een forum -> selecteer de groepen waarbij het probleem zich voordoet -> onder het tabblaadje "Andere" "Kan berichten plaatsen zonder goedkeuring" op "Ja" zetten.

Dat moet je in principe per forum instellen, maar om wat klikwerk te besparen kan je ook van één forum de permissies kopieëren naar andere forums. Dat doe je ook onder het tabblad permissies in het beheerderspaneel.
Jeroen

Gesloten