Het probleem van de SQL fout had ik ook, maar dat is nu opgelost door die kleine ingreep.
Maar nu zie ik dat -als ik op "Toon meer smilies" klik- niet alle smilies worden weergegeven!
Ik heb best veel smilies geïnstalleerd, maar je ziet nog niet eens de helft daarvan.
Iemand die iets weet hierover?
Niet alle Smilies te zien
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Niet alle Smilies te zien
Laatst gewijzigd door Dyno op 14 mar 2010, 09:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik wil geen onderschrift!
Re: Smilies werken niet SQL error
Topic gesplitst, graag voortaan een nieuw topic openen in plaats van een bestaand topic te kapen.
Re: Niet alle Smilies te zien
Ik mis een ingevuld support request template, maar deze fout wordt over het algemeen veroorzaakt doordat je van een versie voor phpBB 3.0.6 naar een versie erna bent geupdate. In phpBB 3.0.6. is paginering in de smilie-popup geintroduceerd, zodat de smilies over meerdere pagina's worden verdeeld. Als je je sijl niet ook hebt bijgewerkt (m.a.w. de aanvullingen/wijzingen toegepast voor de versie waarnaar je hebtgeupgrade), dan zullen er dingen missen, waaronder de paginerings-linkjes in je smilie-popup. Zie http://wiki.phpbb.nl/Updaten_%28phpBB3% ... _bijwerken
Dutch Open Projects
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail