Hoe krijg ik de zin "Laatst bijgewerkt..." eruit?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Egbert Zijlema
Contacteer:

Hoe krijg ik de zin "Laatst bijgewerkt..." eruit?

Bericht door Egbert Zijlema » 07 mar 2010, 23:30

• Adres van je forum: http://www.damsterkraant.nl/damsterforum
    Event. modificaties op je forum: n.v.t.
    Wanneer ontstond het probleem? n.v.t.
    phpBB versie: 3.0.5
    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? n.v.t.
    Wat is het probleem? Geen probleem, maar vraag.
Als een gebruiker een eerder door hem/haar gepost bericht wijzigt, komt er onder te staan: "Laatst bijgewerkt door..." (met erbij hoevaak het bericht is gewijzigd). Ik wil die vrij zinloze mededeling eruit hebben, maar wil de mogelijkheid behouden dat een wijziging door de beheerder wel wordt gemeld indien ik de reden waarom (post_edit_reason) invul.

Dit moet mogelijk zijn door een edit in het bestand "viewtopic.php" en wel in de hieronder staande code. Als ik dit helemaal weglaat, vervalt impliciet de mogelijkheid voor de beheerder om een reden op te geven. Er moet dus een gedeelte van deze code blijven staan, maar het lukt me maar niet uit te vogelen welk stukje precies. Weet iemand, die al eerder met dit probleempje heeft "gestoeid", dit misschien? Ik ben er al twee avonden mee zoet en krijg tijdens mijn tests allerlei vreemde programmeerfouten om de oren geslingerd waaruit ik helaas geen wijs kan worden.

Hartelijk dank op voorhand.

Code: Selecteer alles

// Editing information
	if (($row['post_edit_count'] && $config['display_last_edited']) || $row['post_edit_reason'])
	{
		// Get usernames for all following posts if not already stored
		if (!sizeof($post_edit_list) && ($row['post_edit_reason'] || ($row['post_edit_user'] && !isset($user_cache[$row['post_edit_user']]))))
		{
			// Remove all post_ids already parsed (we do not have to check them)
			$post_storage_list = (!$store_reverse) ? array_slice($post_list, $i) : array_slice(array_reverse($post_list), $i);

$sql = 'SELECT DISTINCT u.user_id, u.username, u.user_colour
				FROM ' . POSTS_TABLE . ' p, ' . USERS_TABLE . ' u
				WHERE ' . $db->sql_in_set('p.post_id', $post_storage_list) . '
					AND p.post_edit_count <> 0
					AND p.post_edit_user <> 0
					AND p.post_edit_user = u.user_id';
			$result2 = $db->sql_query($sql);
			while ($user_edit_row = $db->sql_fetchrow($result2))
			{
				$post_edit_list[$user_edit_row['user_id']] = $user_edit_row;
			}
			$db->sql_freeresult($result2);

unset($post_storage_list);
		}

$l_edit_time_total = ($row['post_edit_count'] == 1) ? $user->lang['EDITED_TIME_TOTAL'] : $user->lang['EDITED_TIMES_TOTAL'];

if ($row['post_edit_reason'])
		{
			// User having edited the post also being the post author?
			if (!$row['post_edit_user'] || $row['post_edit_user'] == $poster_id)
			{
				$display_username = get_username_string('full', $poster_id, $row['username'], $row['user_colour'], $row['post_username']);
			}
			else
			{
				$display_username = get_username_string('full', $row['post_edit_user'], $post_edit_list[$row['post_edit_user']]['username'], $post_edit_list[$row['post_edit_user']]['user_colour']);
			}

$l_edited_by = sprintf($l_edit_time_total, $display_username, $user->format_date($row['post_edit_time'], false, true), $row['post_edit_count']);
		}
		else
		{
			if ($row['post_edit_user'] && !isset($user_cache[$row['post_edit_user']]))
			{
				$user_cache[$row['post_edit_user']] = $post_edit_list[$row['post_edit_user']];
			}

// User having edited the post also being the post author?
			if (!$row['post_edit_user'] || $row['post_edit_user'] == $poster_id)
			{
				$display_username = get_username_string('full', $poster_id, $row['username'], $row['user_colour'], $row['post_username']);
			}
			else
			{
				$display_username = get_username_string('full', $row['post_edit_user'], $user_cache[$row['post_edit_user']]['username'], $user_cache[$row['post_edit_user']]['user_colour']);
			}

$l_edited_by = sprintf($l_edit_time_total, $display_username, $user->format_date($row['post_edit_time'], false, true), $row['post_edit_count']);
		}
	}
	else
	{
		$l_edited_by = '';
	} 
Gegroet,
Egbert Zijlema

Homo sapiens non urinat in ventum

marian0810
Contacteer:

Re: Hoe krijg ik de zin "Laatst bijgewerkt..." eruit?

Bericht door marian0810 » 07 mar 2010, 23:59

ACP -> Instellingen berichten -> Zet "Laatst gewijzigde tijdsinformatie laten zien" op Nee.

Egbert Zijlema
Contacteer:

Re: Hoe krijg ik de zin "Laatst bijgewerkt..." eruit?

Bericht door Egbert Zijlema » 08 mar 2010, 00:58

marian0810 schreef:ACP -> Instellingen berichten -> Zet "Laatst gewijzigde tijdsinformatie laten zien" op Nee.
Dankjewel, Marian!
Da's een stuk eenvoudiger dan het editen van de code in "viewtopic.php".
Er is slechts 1 onnozel neveneffectje. Als de beheerder een wijziging-met-reden aanbrengt in een bericht dat eerder bewerkt is door de auteur zelf, dan worden de wijzigingen van de auteur in het totaal wel meegeteld. Maar goed, een kniesoor die daar op let. Komt waarschijnlijk nooit of vrijwel nooit voor.
Gegroet,
Egbert Zijlema

Homo sapiens non urinat in ventum

Gesloten