Quick Reply op Forum

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
kermisfreak1000

Quick Reply op Forum

Bericht door kermisfreak1000 » 03 mar 2010, 10:59

Ik heb op verschillende fora gelezen dat 3.0.6 en 3.0.7 een functie hebben die 'snelle reactie' heet. Ook zie ik dit staan bij instellingen als beheerder. Alleen als ik instel dat snel reageren mogelijk is, zie ik dat niet op het forum.
Ik gebruik de stijl 'Proformel'.
Weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat ik er voor kan zorgen dat mensen wèl snel kunnen reageren (dus dat ze niet elkekeer op antwoorden moeten klikken maar gewoon al kunnen schrijven onder de andere berichten)
Ik heb ook al gezocht na een 'Quick Reply Mod' en die had ik ook gevonden, alleen die kreeg ik niet werkend. En waarom zou ik een mod gebruiken als deze functie ook al in phpBB zit..

Alvast bedankt!

FreakyBlue
Contacteer:

Re: Quick Reply op Forum

Bericht door FreakyBlue » 03 mar 2010, 11:07

Beheerderspaneel, tab instellingen berichten.
Snel reageren toestaan:
Met deze optie kun je globaal snel reageren uitschakelen. Als het is ingeschakeld ligt het aan de aparte foruminstellingen om te bepalen of snel reageren wordt getoond in de individuele forums.
Instellen op ja en een keer op de knop klikken 'bevestig wijzigen en schakel [...]'.
My music and tutorials -> https://youtube.com/gh0stwrit3rMusic/
Former phpBB Style and Mod Author -> https://www.phpbb.com/customise/db/auth ... tributions

EelkeB

Bericht door EelkeB » 03 mar 2010, 12:11

Is je stijl wel geupdate voor minimaal phpBB 3.0.6? Anders zal je stijl niet de benodigde aanpassingen bevatten op de quick reply te laten zien.
Dutch Open Projects
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail

kermisfreak1000

Bericht door kermisfreak1000 » 03 mar 2010, 15:16

EelkeB schreef:Is je stijl wel geupdate voor minimaal phpBB 3.0.6? Anders zal je stijl niet de benodigde aanpassingen bevatten op de quick reply te laten zien.
Marc Alexander, 2007-2009 version = 1.2.2
Dat is alles dat ik weet..
Maar ik heb er heel veel in aangepast dus om de nieuwste versie (als die er is) te gaan gebruiken zie ik ook niet zo zitten.
FreakyBlue schreef:Beheerderspaneel, tab instellingen berichten.
Snel reageren toestaan:
Met deze optie kun je globaal snel reageren uitschakelen. Als het is ingeschakeld ligt het aan de aparte foruminstellingen om te bepalen of snel reageren wordt getoond in de individuele forums.
Instellen op ja en een keer op de knop klikken 'bevestig wijzigen en schakel [...]'.
Dit heb ik gedaan maar er is geen verschil :(

Jeroen

Bericht door Jeroen » 03 mar 2010, 17:53

kermisfreak1000 schreef:Maar ik heb er heel veel in aangepast dus om de nieuwste versie (als die er is) te gaan gebruiken zie ik ook niet zo zitten.
Je hoeft ook niet je huidige stijl te vervangen, je kan hem zelf handmatig updaten :)
Jeroen

Imense
Contacteer:

Bericht door Imense » 03 mar 2010, 22:13

viewtopic.php?f=40&t=52072

Mss heb je iets aan dit topic alleen weet ik niet of het jou versie is.

Gesloten