Forum hier loopt achter
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forum hier loopt achter
Weet niet of iedereen het al weet maar er is al phpbb 3.0.7 uit voor je forum en hier nog niks van terug te lezen, loopt een beetje achter hier.
De stabiele update is al te downloaden op http://www.phpbb.com en draait fantastisch!!
Dus zou het hier ook maar snel aanpassen want 3.0.6 is echt niet de laatste release!!!!
..
De stabiele update is al te downloaden op http://www.phpbb.com en draait fantastisch!!
Dus zou het hier ook maar snel aanpassen want 3.0.6 is echt niet de laatste release!!!!
..
Re: Forum hier loopt achter
Je moet de mensen hier natuurlijk wel tijd geven om hun werk te doen. Het zijn mensen die vrijwillig werk doen voor dit forum. Ze hebben ook een real-life
Hij is pas de 28ste gereleasd, Dus hij moet waarschijnlijk nog vertaald worden, weet niet of dit altijd nodig is
En ik denk dat er één deze dagen wel een bericht van de beheerders zal komen
Dat 3.0.7 er nu is...
En houd ook rekening met het tijd verschil

Hij is pas de 28ste gereleasd, Dus hij moet waarschijnlijk nog vertaald worden, weet niet of dit altijd nodig is

En houd ook rekening met het tijd verschil

Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
phpBB 3.0.7 is in Nederlandse tijd op kwart voor 12 's avonds uitgegeven, en jij vind een kleine 2 uur later al dat we achter lopen? 
Zoals je hier kan lezen wordt het Nederlandse taalpakket op dit moment gekeurd door phpBB.com. Het is nooit zo bij een update dat hier direct ook de nieuwste versie te downloaden is.
Je moet gewoon een beetje geduld hebben

Zoals je hier kan lezen wordt het Nederlandse taalpakket op dit moment gekeurd door phpBB.com. Het is nooit zo bij een update dat hier direct ook de nieuwste versie te downloaden is.

Jeroen
een update : dat zou betekenen dat alle files die ik heb aangepast > te niet gedaan gaan worden ?
en ik weer overnieuw kan beginnen ?
waarom is een update eigenlijk nodig ?
3.06 is toch stabiel en goedgekeurd en doet het toch prima.
oh wat zal ik blond zijn ... dat ik me dit afvraag
(het is duidelijk mijn eerste forum eej)
en ik weer overnieuw kan beginnen ?
waarom is een update eigenlijk nodig ?
3.06 is toch stabiel en goedgekeurd en doet het toch prima.
oh wat zal ik blond zijn ... dat ik me dit afvraag
(het is duidelijk mijn eerste forum eej)
Door gebruik te maken van de automatische updater, worden je wijzigingen samengevoegd met nieuwe bestanden en kan je dus wel gewoon updaten.
Het is ten alle tijden aan te raden om gewoon up-to-date te blijven

Jeroen
oei pietje ... wat is een automatische updater ?Pietje schreef:Door gebruik te maken van de automatische updater, worden je wijzigingen samengevoegd met nieuwe bestanden en kan je dus wel gewoon updaten.
Klinkt vrij logisch toch? 
Een mapje wat je upload naar je server, en waarmee je alleen nog maar een aantal simpele stappen hoeft te doorlopen. Je kan de automatische updater overigens ook op deze pagina downloaden.

Een mapje wat je upload naar je server, en waarmee je alleen nog maar een aantal simpele stappen hoeft te doorlopen. Je kan de automatische updater overigens ook op deze pagina downloaden.
Jeroen
okey = simpel
ik ga het proberen op mijn testforum
... ik dacht : de mappen overschrijven de huidige mappen
maar ik begrijp van jou dat er iets anders gebeurd.
ga benieuwd zijn.
dank je voor de link
ik ga het proberen op mijn testforum
... ik dacht : de mappen overschrijven de huidige mappen
maar ik begrijp van jou dat er iets anders gebeurd.
ga benieuwd zijn.
dank je voor de link

De automatische updater is speciaal bedacht om dat te voorkomen.
In de nieuwste versie zijn bugs opgelost, waar je misschien nu geen last van hebt, maar waar je in de toekomst mogelijk tegenaan loopt. Daarnaast is er ook een zeer praktische reden: support wordt over het algemeen gegeven voor de nieuwste versie. Als je niet de nieuwste versie gebruikt kan dat lastig zijn als je vragen hebt.
Als laatste overweging is er natuurlijk security, hoewel er volgens mij in de laatste phpBB-versies geen gapende security-gaten gedicht hoefden te worden.
In de nieuwste versie zijn bugs opgelost, waar je misschien nu geen last van hebt, maar waar je in de toekomst mogelijk tegenaan loopt. Daarnaast is er ook een zeer praktische reden: support wordt over het algemeen gegeven voor de nieuwste versie. Als je niet de nieuwste versie gebruikt kan dat lastig zijn als je vragen hebt.
Als laatste overweging is er natuurlijk security, hoewel er volgens mij in de laatste phpBB-versies geen gapende security-gaten gedicht hoefden te worden.
Dutch Open Projects
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail
noooouuuu was wat langer als 2 uur dus.....Pietje schreef:phpBB 3.0.7 is in Nederlandse tijd op kwart voor 12 's avonds uitgegeven, en jij vind een kleine 2 uur later al dat we achter lopen?
Dus waren de phpbbers lekker te genieten van hun verdiende nachtrustFallcon schreef:noooouuuu was wat langer als 2 uur dus.....Pietje schreef:phpBB 3.0.7 is in Nederlandse tijd op kwart voor 12 's avonds uitgegeven, en jij vind een kleine 2 uur later al dat we achter lopen?

Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen