Forum werkt niet meer na style veranderen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gixxer

Forum werkt niet meer na style veranderen

Bericht door Gixxer » 28 feb 2010, 00:58

• Adres van je forum: http://www.gixxer.nl
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?na veranderen van een style
    phpBB versie: 3.0.5

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?een style
    Wat is het probleem?
forum werkt niet meer :shock:

Ik heb mijn style veranderd en nu krijg ik het volgende te zien.

Afbeelding

Ik hoor graag van jullie of ik dit kan fixxen :!: En hoe dat dan zou moeten :oops:
Ik weet ook niet of ik nu nog in het beheerderspaneel kan komen en het daar kan oplossen :?:

..

David
Contacteer:

Re: Forum werkt niet meer na style veranderen

Bericht door David » 28 feb 2010, 01:02

Hoe en wat heb je het precies veranderd?

Je forum kan de stijl gegevens niet vinden, weet je zeker dat je stijl nog op de server staat?
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Gixxer

Bericht door Gixxer » 28 feb 2010, 01:09

:( En als ie er niet meer opstaat? Hij staat er nog wel op in het mapje styles.

Ik heb verschillende styles geistalleerd staan en ik heb er dus 1 actief gemaakt maar die kon ik wel bekijken met voorbeeld maar toen ik uhm dus actief had gemaakt kreeg ik deze melding :cry:

David
Contacteer:

Bericht door David » 28 feb 2010, 01:13

Krijg je constant deze melding? Dat zou betekenen dat je de stijl ook als standaard hebt geïnstalleerd,

controleer even de of alles nog in je stijl map staat. Het kan zijn dat er dingen missen of ontbreken. Als je dan een nieuwe stijl download en de missende bestanden upload zou het weer kunnen werken.

Gixxer

Bericht door Gixxer » 28 feb 2010, 01:34

Alles staat er nog gewoon in.

Kan ik nog in het beheerderspaneel komen of werkt dat niet meer? Dan kan ik het waarschijnlijk ook nog wel wijzigen :?:

P.S. waarmee heb je jou banner gemaakt van de website watisnf

David
Contacteer:

Bericht door David » 28 feb 2010, 01:47

Er mist wel ergens iets, je hebt echt alleen in je beheerderpaneel een stijl geactiveerd, en op voorbeeld gedrukt? Je hebt verder niks in je database of FTP gedaan of dergelijke gedaan?

http://www.gixxer.nl/forum/adm/index.php ben bang dat het niet werkt maar das de link naar je beheerderspaneel

Ben je er echt 100% zeker van dat in de stijlen de mappen Theme / Imageset / templates staan?

OFF TOPIC>> Me logo is voor mij gemaakt en aangepast, ik weet niet welk bestand of bestanden deze er voor heeft gebruikt, waarschijnlijk een goed fotoshop of logo design programma

Gixxer

Bericht door Gixxer » 28 feb 2010, 02:15

Nee idd ik heb echt alleen een style veranderd/geactiveerd. Dus nu ben ik mooi de sjaak denk ik :?: Weet niet of dat de mensen van PHPBB een oplossing hiervoor hebben. Maar even afwachten. En idd die link naar beheerderspaneel die je gaf werkt niet meer :shock:

Off topic : ziet er geinig uit ook de andere website heb me ff aangemeld want wilde eigenlijk wel weten hoe de chat eruit zag (die wil ik ook) ziet er goed uit.

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 28 feb 2010, 11:13

Wat heb je exact aangepast, welke stappen heb je gedaan?

de fout betekend dat er bestanden missen in styles/jouw-style/ namelijk.

Gixxer

Bericht door Gixxer » 28 feb 2010, 11:41

Ik heb in het beheerderspaneel onder stijlen een aantal geïnstalleerde stylen staan ik had een style draaien maar ik dacht laat ik eens een andere style proberen (slecht idee).Ik heb eerst het voorbeeld bekeken en dat werkte ik dacht die is wel mooi dus heb ik een andere style geactiveerd en dus aan gezet maar toen ging ie eigenlijk automatisch over naar wat er nu op de url www.gixxer.nl staat. Ben ik duidelijk of moet ik nog specifieker omschrijven? Tis lastig om de exacte menu's te noemen maar het zit in het één na laatste tabblad daar het ik het aangepast.

David
Contacteer:

Bericht door David » 28 feb 2010, 12:10

Gixxer schreef:Ik heb in het beheerderspaneel onder stijlen een aantal geïnstalleerde stylen staan ik had een style draaien maar ik dacht laat ik eens een andere style proberen (slecht idee).Ik heb eerst het voorbeeld bekeken en dat werkte ik dacht die is wel mooi dus heb ik een andere style geactiveerd en dus aan gezet maar toen ging ie eigenlijk automatisch over naar wat er nu op de url http://www.gixxer.nl staat. Ben ik duidelijk of moet ik nog specifieker omschrijven? Tis lastig om de exacte menu's te noemen maar het zit in het één na laatste tabblad daar het ik het aangepast.
Dan is er met de stijl die je hebt ingesteld toch iets mis hoor ;) Welke stijl heb je ingesteld?

Ik zou hem dan opnieuw downloaden en even vergelijken met de gene die op je server staat. Er is misschien een keer iets verwijderd of misgegaan. Daar ben je toen nog niet achter gekomen omdat je nu pas die stijl hebt ingesteld.

Gixxer

Bericht door Gixxer » 28 feb 2010, 13:26

De style die nu ingesteld staat is SF_Glacier. Ik heb geprobeert een zelfde versie te vinden maar het is al zo lang geleden dat ik deze versie heb geinstalleerd dat ik niet weet welke versie en type het is :roll:

David
Contacteer:

Bericht door David » 28 feb 2010, 13:32

Je bedoelt deze Stijl??

Deze is uit 2008 dus dat is ookal tijdje geleden, de versie zou niet zoveel uitmaken. Als het forum de stijl maar weer herkent en kan lezen.

Gixxer

Bericht door Gixxer » 28 feb 2010, 14:14

Nou ik heb de map SF_Glacier vervangen voor de twee bestanden die jij in de link geeft maar nog steeds hetzelfde :( . Is er een andere manier om het forum te redden? Want ik denk dat dit niet gaat werken. Denk ik :?:

Gixxer

Bericht door Gixxer » 28 feb 2010, 18:34

Kan ik zonder dat ik een backup heb van de database toch het forum opnieuw installeren en dan alleen alle berichten terug zetten incl. bijlages enz enz maar zonder de style, dus dat de standaard style geinstalleerd wordt :?: Of is er toch nog een andere manier om het forum te redden :?:

Imense
Contacteer:

Bericht door Imense » 28 feb 2010, 18:57

Heb je geen backup van de style? Dan zet je die toch gewoon terug?
Gixxer schreef:Nou ik heb de map SF_Glacier vervangen voor de twee bestanden die jij in de link geeft maar nog steeds hetzelfde :(
Dat gaat ook niet werken dat zijn niet alle bestanden maar slechts een gedeelte (Upgrade)
Als jij een backup heb van je style kan je die terugplaatsen en werkt het gewoon weer, ik heb die fout ook wel eens gemaakt.

David
Contacteer:

Bericht door David » 28 feb 2010, 19:00

Gixxer schreef:Nou ik heb de map SF_Glacier vervangen voor de twee bestanden die jij in de link geeft maar nog steeds hetzelfde :( . Is er een andere manier om het forum te redden? Want ik denk dat dit niet gaat werken. Denk ik :?:
Welke 2 bestanden heb je het over? Ik volg even niet

Imense
Contacteer:

Bericht door Imense » 28 feb 2010, 19:11

David schreef:Welke 2 bestanden heb je het over? Ik volg even niet
De bestanden die in dat topic staan en dat zijn upgrade bestanden niet de volledige style.
Dus de zipbetandjes sf-glacier.zip en imegeset_languages zip.

Denk dat dit persoon meer geholpen was met een volledige style.

David
Contacteer:

Bericht door David » 28 feb 2010, 20:20

Imense schreef:
David schreef:Welke 2 bestanden heb je het over? Ik volg even niet
De bestanden die in dat topic staan en dat zijn upgrade bestanden niet de volledige style.
Dus de zipbetandjes sf-glacier.zip en imegeset_languages zip.

Denk dat dit persoon meer geholpen was met een volledige style.
Oke dat had ik over het hoofd gezien :oops: Dacht dat het een volledige stijl was!

Mijn excuses :oops: :oops: :oops:

Gixxer

Bericht door Gixxer » 28 feb 2010, 22:44

Die 2 bestanden zijn dus niet de volledige style :?: :?: Ik heb heeeeeeeeel misschien wel een backup van de style maar ik ben bang van niet. Ik ga zoeken :!: Maar er is dus geen andere oplossing om het forum weer in de lucht te krijgen :?:

Imense
Contacteer:

Bericht door Imense » 01 mar 2010, 00:17

Gixxer schreef:Die 2 bestanden zijn dus niet de volledige style
Zoals ik al zei nee, heb je niets aan hier zal je meer aan hebben als dit de style is en je geen backup meer heb.

http://www.phpbb3styles.net/db/style/Glacier

De style is wel ernstig verouderd, dus als je hem nooit bijgewerkt heb vrees ik dat je het nog druk gaat krijgen :idea:

Anders altijd een backup maken voordat je iets gaat doen, waarom heb je de style eigenlijk gewijzigd?

Gesloten