Meerdere Vraagjes...

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
CadmanF

Meerdere Vraagjes...

Bericht door CadmanF » 24 feb 2010, 18:01

• Adres van je forum: http://www.vcorps.nl/phpBB2/index.php
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?Na de update van PhpBB 2 naar PhpBB 3.0.6
    phpBB versie: 3.0.6

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?Alleen de update...
    Wat is het probleem?
Het forum is erg traag geworden sinds de update, blijft erg vaak lang laden.., ook als je bv net wat hebt gepost duurt het heel lang met laden waarna als hij weer terug is je post 2 keer heeft geplaatst... Soms geeft hij ook de volgende melding..:

Afbeelding

Waar zou dat aan kunnen liggen..?

Mijn andere vraag is hoe ik net zoals standaard op de PhpBB 2 versie van mijn forum gewoon de userdata en avatar enz. links op de pagina staat en rechts het getypte kader, nu staat het net andersom...

Hoe gaat me dat lukken..?

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: Meerdere Vraagjes...

Bericht door Paul » 24 feb 2010, 18:36

Je zal contact op moeten nemen met je host, je kan zelf niets doen aan die fout

EelkeB

Bericht door EelkeB » 25 feb 2010, 10:03

Het is overigens ook onwaarschijnlijk dat het komt doordat je geupgrade bent naar phpBB3. Eerder toevallige samenloop van omstandigheden.

Over je vraag om in prosilver de profiel-gegevens naar rechts te verplaatsen bestaat een knowledgebase-artikel: http://www.phpbb.com/kb/article/prosilv ... s-on-left/ Je kunt natuurlijk ook kiezen voor subsilver2, deze sluit qua uiterlijk meer aan bij de standaard look van phpBB2.
Dutch Open Projects
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail

CadmanF

Bericht door CadmanF » 26 feb 2010, 19:20

Ik heb gedaan wat er in die link staat maar dan gebeurt er niks dus die werkt niet... Nog andere ideeën om mijn forum weer in de originele staat te krijgen met de gebruikers met avatar enzo aan de linkerkant..? Dit is echt irritant zo de tekst en foto's links, die lopen helemaal over de avatars heen nu...

EelkeB

Bericht door EelkeB » 26 feb 2010, 22:03

Je legt erg makkelijk de "schuld" bij een officiële support-pagina van de officiële site van de software die je gebruikt ;) Ook de cache van het forum geleegd?
Dutch Open Projects

CadmanF

Bericht door CadmanF » 26 feb 2010, 23:12

Yep, al gedaan... Maar ik krijg het toch echt niet voor elkaar als ik het stap voor stap kopieer... Maar moet het sowieso niet makkelijker kunnen..?

CadmanF

Bericht door CadmanF » 28 feb 2010, 10:40

Ik heb nog een keer alles stap voor stap doorgelopen en geen fouten gekregen en heb alles kunnen doen... Daarna terug geupload en en bij Safari cachebestanden geleegd... Bij mijn forum rechts onderin forumcookies weggegooid... En dan nog doet hij het niet...

Doe ik nu nog iets fout..? Of kunnen jullie zien wat er niet klopt..?

EelkeB

Bericht door EelkeB » 01 mar 2010, 10:41

Maar moet het sowieso niet makkelijker kunnen..?
Welkom in de wereld van de webdesign. Er is geen phpBB of wat dan ook meer om je daarvan af te schermen, je wilt uiterlijke wijzigingen en dan zul je in de HTML en CSS moeten duiken.

Maar goed... Ik heb je site eens bekeken, je gebruikt een third party theme, geen prosilver. Het artikel gaat er vanuit dat je prosilver gebruikt en bevat de instructies voor prosilver. Gebruik je een andere stijl, gebaseerd op prosilver, dan kun je kijken hoe ver je komt met de instructies voor prosilver (ver, waarschijnlijk). Maar je moet wel de bestanden van die stijl aanpassen! Is de stijl niet gebaseerd op prosilver, than you're on your own. Maar voor wat ik kan zien is het "gewoon" een prosilver-gebaseerde stijl.
Dutch Open Projects

Gesloten