- Adres van je forum: http://www.vocbelgium.be/forum
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem?
phpBB versie: 3.0.6
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?neen
Wat is het probleem?
Groetjes Bea
..
/forum/
in /phpBB2
, maak vervolgens een nieuw mapje aan genaamd /forum/
. In dat mapje upload je vervolgens de phpBB3.0.6 bestanden.Heb je dat geprobeert in het beheerderspaneel, onder het tabblad algemeen, avatarinstellingen? Daar kan je de maten instellen.Beatrice schreef:Ik heb ca_black geupload maar ik kan de avatar grootte niet veranderen
Hoe bedoel je "in verhouding"? Wil je dat ze automatisch verkleind worden? Daar zou je een modificatie voor kunnen gebruiken, bijvoorbeeld de ReIMG Image Resizer MOD.Beatrice schreef:de foto's zijn nu niet meer in verhouding
Hier snap ik niks van, kan je proberen duidelijker te zijn?Beatrice schreef:bij het vorig forum stond bij VOCB-VRA lid een logo bij en dat is ook weg
De maten van het logo zijn in te stellen in het beheerderspaneel -> tabblad stijlen -> afbeeldingsets -> klik op wijzig achter de afbeeldingset van je stijl -> zoek in het dropdown menu naar het "hoofdlogo" en verander daar vervolgens de afmetingen.Beatrice schreef:vanboven heb ik het logo ook vervangen door het onze en die verhouding klopt ook niet
De taalpakketten kan je uploaden naar je server in deBeatrice schreef:En ik kan de verschillende talen er ook niet inkrijgen, kan iemand mij daarbij helpen
/language/
map, zoals daar standaard al en
en nl
staan. Vervolgens kan je de taalpakketten installeren in je beheerderspaneel onder het tabblad systeem -> taalpakketten.