Hoe kan ik bij 'Aangepaste profielvelden' deze het beste instellen dat een bepaald veld wel zichtbaar is in het profiel en bij de berichten op het forum. Maar alleen in te stellen is door de beheerders ?
Bij de profiel pagina en bij forum berichten kan ik zelf bepalen waar welk veld komt staan.
Maar in het begruikerspaneel word dit met een code geregeld en kan ik niet de volgorde aanpassen... Is daar niet, vergelijkbaar met in het profiel en bij forumberichten, een code voor die per veld kan gebruiken?
instellen aangepaste profielvelden
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: instellen aangepaste profielvelden
Hier zijn instellingen voor, je kunt voor een profielveld instellen dat mensen deze zelf niet kunnen aanpassen. Hoe (en of) dit precies werkt is wel afhankelijk van je phpBB-versie, want ze hebben het volgens mij tot twee keer toe veranderd.
Dutch Open Projects
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail