Moderator permissies

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
hellraiser666

Moderator permissies

Bericht door hellraiser666 » 28 jan 2010, 22:44

• Adres van je forum: http://www.bike2hell.be/forum
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie: 3.0.6

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?
Deze keer dus een vraag waar ik het antwoord zelf niet op vind :cry:
Mijn forum is dus nog in testfase en heb eigenlijk geen leden, gezien we voor de moment nog op een
ander forum draaien. En wil eerst een beetje die phpbb3 onder de knie eer ik het nieuwe forum lanceer.

Nu, ik heb een lid aangemaakt. Dat lid heb ik ingesteld als moderator, maar vind niet hoe ik de permissies
van die moderator kan aanpassen. Die moderator kan bv. waarschuwingen versturen en dat wil ik dus niet.
Liever dat enkel en alleen de beheerder waarschuwingen kan versturen.
Dus ja, hoe kan ik instellen dat moderators geen waarschuwingen kunnen versturen.
Zit al enkele uren te zoeken maar vind het niet :evil:

Alvast bedankt.

hellraiser666

Re: Moderator permissies

Bericht door hellraiser666 » 29 jan 2010, 16:07

Vandaag nog wat gezocht en nog steeds de oplossing niet gevonden :(

Jeroen

Bericht door Jeroen » 29 jan 2010, 17:41

Beheerderspaneel -> Tabblad permissies -> Permissies gebruikers (of voor groepen kies je Permissies groepen) -> Selecteer gebruikers/groep -> Geavanceerde permissies -> Daar kan je alles instellen zoals je wilt, dus ook bijvoorbeeld het waarschuwingen versturen ;)
Jeroen

hellraiser666

Bericht door hellraiser666 » 30 jan 2010, 12:18

Pietje schreef:Beheerderspaneel -> Tabblad permissies -> Permissies gebruikers (of voor groepen kies je Permissies groepen) -> Selecteer gebruikers/groep -> Geavanceerde permissies -> Daar kan je alles instellen zoals je wilt, dus ook bijvoorbeeld het waarschuwingen versturen ;)
Bedankt voor de geboden hulp. Ben nu niet thuis maar zal dit in de loop van volgende week eens
proberen.

hellraiser666

Bericht door hellraiser666 » 30 jan 2010, 16:24

Ok, toch even tijd gehad vandaag en het is gelukt.
Zo simpel en ik zo lang zoeken zeg :D

Nogmaals bedankt.

Gesloten