probleem met inloggen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Fernande

probleem met inloggen

Bericht door Fernande » 13 jan 2010, 23:52

• Adres van je forum: http://amica.yourbb.nl
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?vandaag
    phpBB versie: 3.0.6

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?ja, ben het nog steeds aan het inrichten
    Wat is het probleem?
Hallo allemaal, ik heb net mn eigen forum opgezet, is een paar dagen goed gegaan, maar nu in één keer kan ik niet meer met mn wachwoord in het beheerpaneel komen....
ik weet mn wachtwoord uiteraard maar die pakt ie niet meer, weet iemand hoe en wat of waar en hoe ik een reset kan doen?
Deze vraag zal misschien wel eerder gesteld zijn, misschien dat iemand mij op het antwoord kan wijzen?

Vriendelijk bedankt en groeten van Fernande.
Fernande

Re: niet meer in beheerpaneel komen
door Fernande » 13 jan 2010, 23:35

ik zal iets specifieker zijn, zodra ik uilog of mn pc is uit geweest, neemt hij mn gebruikersnaam en wachtwoord niet aan...
is er iemand die mij aub een antwoord kan /wil geven???

..

Mendel
Contacteer:

Re: probleem met inloggen

Bericht door Mendel » 14 jan 2010, 00:34

Heb daar zelf soms last van als ik mijn siterverhuis naar mijn mirror, komt in mijn geval door andere domeinnaam en cookie. Kan dan met IE niet in beheer komen, met firefox gelukt dat wel.

Is een suggestie, geenzins de oplossing voor je probleem, maar ik herken beeld :)

Kevin
Contacteer:

Re: probleem met inloggen

Bericht door Kevin » 14 jan 2010, 01:33

Je zult hiervoor bij yourBB.nl moeten zijn. Aangezien dit een forumdienst betreft kunnen wij je maar beperkt helpen.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Gesloten