Goedenmiddag,
Wie kan mij op weg helpen ? Wil graag een bord hebben wat alleen te zien is voor de moderators en admin.
Heb het al ingesteld op het forum maar de leden zien het nog staan.
Wie kan mij helpen ? Verder heb ik er niet zoveel verstand van haha
Bedankt
Corfra
Vraag over het instellen van een bord
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Vraag over het instellen van een bord
Het is best gemakkelijk. 
Ga naar Permissies -> Forum permissies groepen en selecteer de geregistreerde gebruikers groep.
Geef hen de rol "Geen toegang" voor dat forum, en doe hetzelfde voor de Gasten groep.
Zorg dan dat de Globale Moderators en Beheerders groep wel toegang tot het forum hebben.
Verplaatst naar Support -- Dit heeft namelijk weinig discussie waarde

Ga naar Permissies -> Forum permissies groepen en selecteer de geregistreerde gebruikers groep.
Geef hen de rol "Geen toegang" voor dat forum, en doe hetzelfde voor de Gasten groep.
Zorg dan dat de Globale Moderators en Beheerders groep wel toegang tot het forum hebben.
Verplaatst naar Support -- Dit heeft namelijk weinig discussie waarde
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Re: Vraag over het instellen van een bord
Bedankt voor de uitleg ik ga het proberen
Corfra
Corfra