Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
inge1001
Bericht
door inge1001 » 06 jan 2010, 16:19
- Adres van je forum: http://
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem?
phpBB versie: 3.0.6
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
Wat is het probleem?
rangen
..Hoi, ik heb een vraag over de rangen. Mijn forum bestaat al langer en het leek ons leuk om nieuwe rangimages te installeren. Dat heb ik ook gedaan en in principe werken ze ook wel. Het probleem is dat er door de leden al berichten geschreven zijn. (varieert tussen de 12.000 en 2 berichten) Ik wil graag dat het automatisch gaat maar dat lukt zo dus niet. Kan ik voor iedereen het aantal berichten weer op 0 zetten, zonder de berichten weg te halen? Of is er een andere oplossing?
Alvast bedankt.
-
Jeroen
Bericht
door Jeroen » 06 jan 2010, 16:23
Dat is praktisch onmogelijk en dat zit standaard niet bij phpBB.
Je begrijpt wel dat je bij rangen in kan stellen bij welke hoeveelheid berichten een bepaalde rang bij een gebruiker komt?
Jeroen
-
inge1001
Bericht
door inge1001 » 06 jan 2010, 18:00
Dank voor je antwoord.
Ik weet hoe het werkt met het aantal berichten. Je moet bij speciale rang nee aanvinken en dan kun je het aantal berichten om een nieuwe rang te krijgen invullen. Dat lukt ook wel. Maar het probleem is dus dat we allemaal een verschillend aantal berichten hebben. Heb je een idee hoe andere mensen dat doen wanneer ze nieuwe rangen willen hebben?