Instellen hoofdpagina forum

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
jodokus

Instellen hoofdpagina forum

Bericht door jodokus » 24 dec 2009, 21:13

• Adres van je forum: http:// Tja, dat is nog niet echt operationeel vanwege dat het op een site staat waar we zelf nog niet goed bij kunnen (opzet was uitbesteed) Het draait goed, maar je moet er via een omweg bij.
    Event. modificaties op je forum: geen
    Wanneer ontstond het probleem? meteen
    phpBB versie: 3.0.6 inderdaad deze dus

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? alles ingesteld vanaf nieuwe install
    Wat is het probleem?
Ik wil graag dat gasten meteen alle forums zien alvorens in te loggen (of te registreren). Het forum overzicht dus. Ze kunnen dan niets, maar zien wel welke forums er zijn. Nu zie je als gast alleen maar het eerste registreren/inloggen scherm. Er staat "geen forums beschikbaar". Maar die zijn er wel degelijk als je inlogt.
Ik heb de rechten van gasten ingesteld op:
gebruikersrollen: kan forum doorzoeken. mag verder niets.
Forumrollen: alleen lezen toegang; kan forum zien, lezen, abonneren en doorzoeken.

Daarbij zoek ik dan ook de link die je aan een knop (op een website) kan hangen waardoor je meteen op de pagina komt die ik dus wil zien.

Wat doe ik fout?
THX voor jullie antwoord(en)

..

jodokus

Re: Instellen hoofdpagina forum

Bericht door jodokus » 30 dec 2009, 11:49

Beste mensen van het support team,
Dit draadje is 50 maal bekeken.
Ik zou echt heel graag een antwoord (en nog liever een oplossing) willen op deze vraag. In draadje: viewtopic.php?f=40&t=52470 is het al een deel behandeld (was van een ander maar ging eigenlijk over hetzelfde).
Helaas nog geen oplossing.

Jullie hebben het forum zo ingericht dat gasten gewoon kunnen lezen en alle forums kunnen zien. Waarom krijg ik dat dan niet?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen... :(

Jeroen

Re: Instellen hoofdpagina forum

Bericht door Jeroen » 30 dec 2009, 13:22

Nogmaals, de permissies moeten goed ingesteld zijn, zoals ook al in het andere topic is uitgelegd. Je geeft zelf aan dat je denkt dat het al goed staat.

Stuur mij anders eens een privébericht met de inloggegevens van een admin account, dan kijk ik wel even voor je, want zo schieten we niet veel op ;)
Jeroen

Gesloten