2e admin geen mails meer van registratie

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
windlady

2e admin geen mails meer van registratie

Bericht door windlady » 13 dec 2009, 19:54

• Adres van je forum: http://
    Event. modificaties op je forum: Geen
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie: 3.0.6

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?

..
Ik wil graag weten hoe ik de registratie-mail die naar 2 admins wordt gestuurd kan uitzetten voor de 2e admin. Aangezien ik ze allebei ben. Maar wil op dat forum ook als gewoon lid mee kunnen doen, maar wel intussen admintaken kunnen uitvoeren. De mail komt op 2 verschillende adressen in outlook, maar is nu overbodig, mailbox loopt zo alleen maar vol.

Moet dit in de database gebeuren en zo ja........ hoe?

Alvast bedankt

PS forum net een paar dagen oud, schone install.

Jeroen

Re: 2e admin geen mails meer van registratie

Bericht door Jeroen » 14 dec 2009, 09:58

Probeer eens in het gebruikerspaneel van die tweede beheerder in te stellen dat de account geen e-mails van beheerders meer wil ontvangen.

Dat doe je dus als volgt: Gebruikerspaneel -> Foruminstellingen -> Beheerders mogen mij per e-mail informeren -> Zet op "Nee".
Jeroen

windlady

Re: 2e admin geen mails meer van registratie

Bericht door windlady » 14 dec 2009, 12:04

Dank je wel, dat heb ik gedaan. Simpele oplossing. Iedere keer leert men weer wat meer.
Ben toch maar blij dat ze zo'n support forum als dit er is.

Ik weet de weg naar hier in elk geval weer te vinden.
Gegroet

Gesloten