Gebruiker verwijderen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Sunam

Gebruiker verwijderen

Bericht door Sunam » 30 nov 2009, 09:29

• Adres van je forum: http://
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie: 3.0.6

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?
vraagje

Hallo,

Als ik in het beheerderspaneel een gebruiker verwijder met behoud van berichten , verdwijnt dan ook het bijbehorende e-mail adres ? het is de bedoeling om dat vrijkomende e- mail adres toe te kennen aan een andere gebruiker.

groet : Sunam

- KipZilla -

Re: Gebruiker verwijderen

Bericht door - KipZilla - » 30 nov 2009, 11:12

dan had ik toch echt even alleen de email veranderd in de db of controlpanel het antwoord op je vraag weet ik niet maar kan je wel de volgende tip geven, mocht deze situatie zich nog een keer voordoen ga dan naar je controlpanel en geef daar de gebruiker een ander email adres, nu weet je zeker dat er niets verwijderd is en het zojuist vervangen email adres weer vrij is.
Ik haat regeltjesgeile mensen ;)

Sunam

Bericht door Sunam » 30 nov 2009, 11:19

Hoi, ik heb nog niets verwijderd of gewijzigd..als ik dus die gebruiker een ander e-mail adres geef , komt dat adres vrij voor een andere gebruiker ? in het beheerderspaneel dus.

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 30 nov 2009, 11:20

- KipZilla -, je bent er nu al meermaals, en zelfs per PM, voor gewaarschuwd alleen antwoord te geven wanneer je een antwoord weet, en niet iets wat er compleet niet mee te maken heeft te vertellen. Als je een antwoord gewoon niet weet, gewoon niet antwoorden.
Sunam schreef:Hoi, ik heb nog niets verwijderd of gewijzigd..als ik dus die gebruiker een ander e-mail adres geef , komt dat adres vrij voor een andere gebruiker ? in het beheerderspaneel dus.

Je kan of de oude gebruiker verwijderen, dan komt het emailadres vrij, of het emailadres van de gebruiker veranderen, naar een ander geldig emailadres. Beide kan in je admin panel.

Sunam

Bericht door Sunam » 30 nov 2009, 11:28

Ok Paul, ik zal dat verder uitzoeken en proberen , en ik denk dat KipZilla dit niet extra doet hoor en gewoon probeert te helpen...ietsje pietsje minder "streng" kan toch ook ?

beiden dank: Sunam

- KipZilla -

Bericht door - KipZilla - » 30 nov 2009, 11:31

achja sunam regeltjesgeile mensen en moi gaat niej echt samen :P
maar nog maals ik zouw het de volgende keer anders doen ook al is dit niet het antwoord op uw vraag. Maja het is en blijft support d8 ik zo en daar vallen handige opmerkingn ook bij is mijn definitie van support maar goed :whistle:
Ik haat regeltjesgeile mensen ;)

Gesloten