Minimale posts, voor je mag posten.

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
eric1982
Berichten: 18
Lid geworden op: 11 okt 2009, 13:04

Minimale posts, voor je mag posten.

Bericht door eric1982 » 14 nov 2009, 13:22

  • Adres van je forum: http://www.baardagaam.eu
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie: 3.0.5


    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?
Hoi ik zou graag willen dat er in het handelshuis op het forum pas gepost kan worden naar bv 5 posts is dit mogenlijk want ik vind het irritant dat mensen zich alleen aanmelden om wat te verkopen het forum is niet bedoelt als marktplaats is alleen een extra service voor de leden die wel actief op het forum zijn.

weet iemand of hier een mod voor bestaat of dat ik het simpel weg kan instellen?

Gebruikersavatar
Jeroen
Berichten: 3639
Lid geworden op: 10 mei 2008, 21:22

Re: Minimale posts, voor je mag posten.

Bericht door Jeroen » 14 nov 2009, 16:43

Je zou gebruik kunnen maken van de Autogroup MOD. Hierbij worden gebruikers na een bepaald aantal posts in een bepaalde groep gezet.

Als jij dus een groep aan maakt, en dan bij die groep instelt dat na bijv. 5 posts leden in die groep komen te staan, kan je via de forumpermissies van dat verkoopforum aangeven dat die groep er mag posten, en de rest niet. Dat kan dus met de modifcatie waar ik naar linkte.

Hopelijk lukt het :)
Jeroen

Erik Frèrejean
Berichten: 194
Lid geworden op: 02 apr 2008, 19:29

Re: Minimale posts, voor je mag posten.

Bericht door Erik Frèrejean » 14 nov 2009, 18:26

Proud member of the phpBB Afbeelding

Gesloten