Wat moet ik backuppen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Herptile

Wat moet ik backuppen

Bericht door Herptile » 01 nov 2009, 20:40

Ik ben om iemand te helpen medebeheerder geworden van een site waar een forum op staat draaiende onder phpbb3.
Nu zijn er in het verleden redelijk wat problemen geweest met installaties van modifivaties enzo.
Ik zou een volledig nieuwe install van het forum willen doen, maar ik wil de gebruikers hun instellingen, hun permissies, hun berichten en hun priveberichten en al die dingen laten houden.

Welke dingen uit de database moet ik hiervoor backuppen zodat ik na een verse installatie heel de boel kan terugzetten?

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: Wat moet ik backuppen

Bericht door Paul » 01 nov 2009, 20:41

Alles wat in de database zal je moeten backuppen, in principe hoef je zelfs niks te verwijderen uit de database, de files vervangen met een nieuwe fileset is voldoende om opnieuw te beginnen.

Gesloten