kan de rechten van de beheerder niet aanp. - vreemd verhaal

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Vincent-PB

kan de rechten van de beheerder niet aanp. - vreemd verhaal

Bericht door Vincent-PB » 30 okt 2009, 17:38

Hoi luitjes,

Ik heb iets heel vreemd op het forum van een klant van ons.

Vanwege spammers heb ik de aanmelding gezet op "goedkeuring door beheerder". Wat blijkt nu dat een van de leiding van het forum, ook deze bevestigingen per mail krijgt. Ik heb haar nooit als beheerder ingesteld.

Als ik via het forum op haar naam klik --> beheer gebruiker --> ga dan naar permissies dan zie ik dat bij "Beheerders permissies" alles groen is.

Als ik dan klik op "Stel gebruikers permissies in" dan Selecteer type: beheerder permissies --> ga, dan zie ik dat ze geen rol heeft toegewezen en als ik dan op "Geavanceerde permissies" klik dan staat alles op Nee of op Nooit (dit kan ik wel aanpassen) maar alles bij de vorige opmerking blijft dan gewoon groen.

Ik heb nu twee vragen;

allereerst; hoe kan ik zorgen dat ze geen beheerder meer is?

en twee; hoe kan ik zorgen dat ze deze bevestigingmails niet meer krijgt?

Ik hoor graag van jullie.

M. vr. gr.

Vincent

FreakyBlue
Contacteer:

Re: kan de rechten van de beheerder niet aanp. - vreemd verhaal

Bericht door FreakyBlue » 30 okt 2009, 18:47

Is ze toevallig 'eigenaar' van het forum?
My music and tutorials -> https://youtube.com/gh0stwrit3rMusic/
Former phpBB Style and Mod Author -> https://www.phpbb.com/customise/db/auth ... tributions

Vincent-PB

Bericht door Vincent-PB » 30 okt 2009, 19:26

Met eigenaar bedoel je of ze het forum heeft geïnstalleerd? Want dat ben ik. Ik en mijn collega zijn de enige die in de groep beheerders.

Jeroen

Bericht door Jeroen » 30 okt 2009, 20:30

Met eigenaar bedoeld FreakyBlue of de "Eigenaar" optie in het profiel van dat lid op ja staat in het beheerderspaneel. Kijk bij Beheerderspaneel -> Gebruikers en groepen -> <naam van lid zoeken> -> Daar even kijken of de eigenaar optie wel op nee staat ;)
Jeroen

Vincent-PB

Bericht door Vincent-PB » 30 okt 2009, 21:37

:oops: :oops: Aardig gek hoor, ik ben hier al twee dagen mee bezig.

Ze stond inderdaad op eigenaar... Ik kan niet geloven dat ik hierovereen heb gekeken maar ga ervan uit dat het nu is opgelost.

Bedankt Pietje15 en FreakyBlue, jullie zijn mijn nieuwe helden.

Gr.

Vincent

Gesloten