Bevestigen van berichten

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
martin40

Bevestigen van berichten

Bericht door martin40 » 21 okt 2009, 08:08

• Adres van je forum: *knip*
    Event. modificaties op je forum: geen
    Wanneer ontstond het probleem? deze week
    phpBB versie: 3.0.5

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? nee
    Wat is het probleem?
Opeens moet ik bij elk bericht van nieuwe leden bevestigen, het is alleen bij nieuwe leden.
Ik de premisies na gekeken en die staan goed, de nieuwe leden staan inj de zelfde groep als de oude leden.
Wat kan er mis zijn dat het opeens gebeurd, ik heb verder niks veranderd op het forum.

..
Laatst gewijzigd door Jim op 21 okt 2009, 10:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link verwijderd vanwege 18+ content

Jeroen

Re: Bevestigen van berichten

Bericht door Jeroen » 21 okt 2009, 19:37

Wat bedoel je precies met bevestigen? Je moet de berichten goedkeuren (via het moderatorpaneel)?
Staan de (forum)permissies goed ingesteld? Als je bij de forumpermissies van een bepaald forum aangegeven hebt dat berichten van gebruikers eerst goedgekeurd moeten worden dan krijg je inderdaad wat jij bedoeld.

Beheerderspaneel -> Tabblad permissies -> Forum permissies -> Selecteer je forum(s) -> Selecteer de groep -> Geavanceerde permissies aanklikken -> Tabje "Andere" -> "Kan berichten plaatsen zonder goedkeuring" op "Ja" instellen.

Hopelijk kom je er uit :)
Jeroen

martin40

Bericht door martin40 » 21 okt 2009, 21:49

Dat weet ik en alles staat goed, bij nieuwe leden hoef ik alleen berichten goedkeuren, terwijl die in de zelfde groep zitten als de oude leden en die hebben dat niet.

FreakyBlue
Contacteer:

Bericht door FreakyBlue » 23 okt 2009, 11:17

Kijk eens in je beheerderspaneel tab algemeen >> instellingen berichten >> Berichtenplaatsing >> Schakel berichtenwachtrij in.:

Welke instelling heb je daar?
My music and tutorials -> https://youtube.com/gh0stwrit3rMusic/
Former phpBB Style and Mod Author -> https://www.phpbb.com/customise/db/auth ... tributions

martin40

Bericht door martin40 » 23 okt 2009, 15:47

Ja hebt gelijk, die stond niet goed. Vreemd dat het opeens een andere instelling had zonder dat iemand in de adminpaneel was geweest.

Gesloten