Moderatorpaneel zichtbaar voor alle leden...

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Finita

Moderatorpaneel zichtbaar voor alle leden...

Bericht door Finita » 15 okt 2009, 07:22

• Adres van je forum:

http://rottweilerafrichting.yourbb.nl/

Event. modificaties op je forum:

??
    Wanneer ontstond het probleem?

Sinds ik een medebeheerder heb aangesteld....

phpBB versie:

3.0.5

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?

Ja, een mede beheerder aangesteld, daar is wss iets fout gegaan, maar kan echt niet vinden wat...

Wat is het probleem?
Het moderatorpaneel rechtsboven is voor iedereen zichtbaar en te lezen, ik weet niet hoe ik dit kan veranderen dat het alleen zichtbaar is voor de moderators en beheer

Help

Finita

Re: Moderatorpaneel zichtbaar voor alle leden...

Bericht door Finita » 16 okt 2009, 07:05

Niemand??

Ger
Contacteer:

Bericht door Ger » 16 okt 2009, 07:38

Ik zie het moderatorpaneel niet hoor....

Jim
Contacteer:

Bericht door Jim » 16 okt 2009, 08:21

Wellicht heb je iets iets fout gedaan tijdens het instellen van de moderator permissies. Want alle gebruikers met ook maar een enige moderator permissie kan het Moderatorpaneel zien. Aangezien alleen ingelogde gebruikers dit kunnen denk ik dat er een foutje is met de Geregistreerde gebruikersgroep.

Om dit uit te vinden moeten we de permissiemaskers gebruiken. :)

Ga naar je beheerderspaneel -> Permissies -> Bekijk globale moderatie permissies
Vul de naam van een geregistreerde gebruiker in, dus NIET de groep, maar de naam van een gebruiker.

Dan zul je zien of die gebruiker enige moderator permissie heeft. Staat er ook maar 1 van de vakjes op groen? Dan heeft de gebruiker moderator permissies en moeten die verwijderd worden. Om te traceren waar de permissies vandaan komen moet je op Afbeelding klikken voor de naam van een permissie.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Finita

Bericht door Finita » 16 okt 2009, 14:10

Jim schreef:Wellicht heb je iets iets fout gedaan tijdens het instellen van de moderator permissies. Want alle gebruikers met ook maar een enige moderator permissie kan het Moderatorpaneel zien. Aangezien alleen ingelogde gebruikers dit kunnen denk ik dat er een foutje is met de Geregistreerde gebruikersgroep.

Om dit uit te vinden moeten we de permissiemaskers gebruiken. :)

Ga naar je beheerderspaneel -> Permissies -> Bekijk globale moderatie permissies
Vul de naam van een geregistreerde gebruiker in, dus NIET de groep, maar de naam van een gebruiker.

Dan zul je zien of die gebruiker enige moderator permissie heeft. Staat er ook maar 1 van de vakjes op groen? Dan heeft de gebruiker moderator permissies en moeten die verwijderd worden. Om te traceren waar de permissies vandaan komen moet je op Afbeelding klikken voor de naam van een permissie.

Bedankt, inmiddels heeft iemand van Yourbb het voor me opgelost!

Gesloten