Blank pagina na versturen bericht

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
tolster

Blank pagina na versturen bericht

Bericht door tolster » 06 okt 2009, 21:52

• Adres van je forum: http://www.spellekijn.nl/forum
    Event. modificaties op je forum:geen
    Wanneer ontstond het probleem?zat 3 okt
    phpBB versie: 3.0.5

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nee
    Wat is het probleem?
Na het schrijven van een bericht en het bevestigen van het bericht komt er een witte pagina. Onderaan de pagina te staan dat de pagina klaar is met laden. Het ingevoerde bericht verschijnt echter niet op het forum en de pagina blijft in zijn geheel wit. Niks is meer van het Forum te zien.

Ik kan nog wel berichten naar gebruikers sturen. Maar geen berichten posten.

We hebben niks aan het forum veranderd.
..

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: Blank pagina na versturen bericht

Bericht door Paul » 06 okt 2009, 22:27

een witte pagina betekent vaak een php error. Kan je eens in de error log van de webserver kijken of daar iets instaat. Je kan deze log vinden in het control panel van je host.

tolster

Bericht door tolster » 07 okt 2009, 08:57

Ik kan geen error logs vinden. Schijnt dat mijn provider geen logfiles bijhoud. Dit scheen je zelf te moeten instellen. Ik heb gedaan wat ze zeiden alleen vind ik nog steeds geen logfiles...

Is het een optie om het forum opnieuw te installeren of ben je dan ook de stylsheets kwijt?

FreakyBlue
Contacteer:

Bericht door FreakyBlue » 07 okt 2009, 10:36

Opnieuw installeren heeft niet veel zin als je niets hebt veranderd aan je forum (lees: modificaties installeren of file-edits hebben doorgevoerd). De fout zal niet ineens verdwijnen.

Kortom, twee opties:
- ga bij jezelf (of anderen) eens na of er file-edits zijn gedaan (customizen van forum)
- probeer de error-logs te regelen

Zo maar iets proberen, zonder de oorzaak van een probleem te doorgronden, leidt alleen tot toevaltreffers ;)
My music and tutorials -> https://youtube.com/gh0stwrit3rMusic/
Former phpBB Style and Mod Author -> https://www.phpbb.com/customise/db/auth ... tributions

Derky
Contacteer:

Bericht door Derky » 07 okt 2009, 10:40

Zet display_errors aan in .htaccess. Als je even zoekt hier dan kan je wel vinden hoe je dit kan doen.

Als er nu foutmeldingen worden getoond op die witte pagina, kan je deze even hier plaatsen zodat we verder kunnen kijken. ;)

Gesloten