- Adres van je forum: http://www.fanmuoiketet.eu/fmtforum
Event. modificaties op je forum: n.v.t.
Wanneer ontstond het probleem? toen ik er naar ging zoeken
phpBB versie: 3.0.5
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? nee
Wat is het probleem?
Voor alles wat ik tot nog toe ben tegengekomen heb ik hier op de ene of andere manier wel ergens een oplossing voor gevonden. Helaas voor deze nog niet...
Dus toch maar de vraag of iemand me verder kan helpen.
Voorgaand: na problemen hebben we één van onze leden verwijderd.
Vermoeden: dat ze nu inlogt op tijden dat ik als beheerder niet online ben onder een ander haar account.
Probleem: Ik kan diegene die ik permissies wil geven om de ip adressen bij wie is online te zien. Niet de permissie geven zonder haar ook gebruikersbeheer toe te staan. En dat laatste wil ik dus absoluut niet!
Vraag: Is er een mogelijkheid om haar permissies te geven zonder dat zij daarvoor toegang krijgt tot ACP
of is het een dan een kwestie van iedereen de ip adressen in wio te laten zien.
Op zich zou dat laatste nog niet zo'n probleem zijn want er kijkt verder nooit iemand in wio hahaha
Maar wat moet ik dan veranderen/toevoegen in de php zodat desnoods iedereen bij wio de ip adressen kan zien?
We zijn al wel bezig een mod uit te proberen op ons testforum die logged wie er inlogt en met welk ip adres.
Maar we willen graag print screens maken van de wio om diegene die haar account gegevens vrij gegeven heeft daar op te wijzen voordat diegene met zekerheid verwijderd kan worden.
Nu hoop ik dat het er een beetje begrijpelijk staat? Enige hulp zou zeer welkom zijn.......