geen "quote" knop

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
magnamaniac

geen "quote" knop

Bericht door magnamaniac » 25 sep 2009, 17:08

• Adres van je forum: http://www.magnamaniac.com/forum
    Event. modificaties op je forum:acp_add_user_mod, FAQ Manager
    Wanneer ontstond het probleem?geen idee
    phpBB versie: 3.0.5

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?forum is gestart met een geconveerteerde database van IPB 1.3
    Wat is het probleem?
Wellicht is het al vanaf wanneer ik het forum geïnstalleerd heb, 1 maand geleden ongeveer, maar bij de berichten ontbreekt de quoteknop, ook staat er geen tekstlink voor in de plaats.
Wellicht heb ik ergens iets nog niet goed ingesteld, maar ik heb zo geen idee waar. Als ik als beheerder ingelogd ben heb ik er ook last van, en voor mij staan ALLE permissies op JA.
De stijl is gewoon prosilver, de imageset is compleet, mijn ideeën zijn op :p
Je kunt evt inloggen met brikker, PW testgebruiker, aangezien gasten enkel kunnen bekijken en niets posten.
Wijziging: gisteravond even een testforum geinstalleerd met als basis een backup van de database van m'n gewone forum, maar verder geen enkele wijziging gemaakt in de imagesets of mods toegevoegd. (http://www.magnamaniac.com/forum/testforum), gisteravond was de "quote"-knop en nog gewoon, nu niet meer :shock: :shock:

Finny
Contacteer:

Re: geen "quote" knop

Bericht door Finny » 26 sep 2009, 14:06

Ik denk dat het aan je Afbeeldingset ligt. Neem aan dat de /nl/-map in je stijl aanwezig is.
Zo ja, controleer de afbeelding is via ACP > Stijlen > Afbeeldingsets > Jouw stijl.
Klik op wijzig en selecteer de afbeelding "Citeer bericht [nl]" en anders "Quote".
Selecteer hieronder de juiste afbeelding en bevestig ;)
DW# Dutch Warrior Clan
Nederlandstalige Multigaming clan. Minimaal 14 jaar / TS verplicht.
Een van de gezelligste clans van de BENELUX.

magnamaniac

Bericht door magnamaniac » 26 sep 2009, 15:02

Finny schreef:Ik denk dat het aan je Afbeeldingset ligt. Neem aan dat de /nl/-map in je stijl aanwezig is.
Zo ja, controleer de afbeelding is via ACP > Stijlen > Afbeeldingsets > Jouw stijl.
Klik op wijzig en selecteer de afbeelding "Citeer bericht [nl]" en anders "Quote".
Selecteer hieronder de juiste afbeelding en bevestig ;)
Dat zou helaas te gemakkelijk zijn, oftewel dat was het eerste wat ik controleerde.
Maar bedankt voor het meedenken.

magnamaniac

Bericht door magnamaniac » 26 sep 2009, 15:24

opgelost, verversen van de afbeeldingsset did the trick.

Gesloten