http://www.paramotorforum.nl
Ik heb uren geprobeerd op 1 gebruiker extra rechten te geven maar dat kan helaas niet volgens mij?
Standaar heb ik ingesteld dat mensen niet hun berichten kunnen wijzigen, althans niet na 1 minuut.
Ik wil nu voor 1 gebruiker dit wel instellen. Maar dan alleen dat hij zijn eigen berichten kan wijzigen en niet van anderen. ( anders kan ik hem natuurlijk moderator maken ).
Als ik een speciale groep maak en die gebruiker erin plaats, lukt het niet.
Wie weet hoe dit moet en of dit mogelijk is?
Het mooiste zou zijn als ik een groep kan aanmaken waarin de gebruikers extra mogelijkheden hebben?
Greetzzz,
Yvin.
Speciale rechten voor 1 gebruiker?
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Speciale rechten voor 1 gebruiker?
Probleem zelf opgelost.
Eerst berichteninstellingen wijzigingstijd ingesteld op 0. Toen alle geregistreerde gebruikers via foumpermissies voor groepen alle fora nagelopen en vermeld dat ze geen berichten mogen wijzigen via het permissiescherm.
Daarna een groep aangemaakt die wel berichten mag wijzigen en de betreffende persoon erin geplaatst.
Eerst berichteninstellingen wijzigingstijd ingesteld op 0. Toen alle geregistreerde gebruikers via foumpermissies voor groepen alle fora nagelopen en vermeld dat ze geen berichten mogen wijzigen via het permissiescherm.
Daarna een groep aangemaakt die wel berichten mag wijzigen en de betreffende persoon erin geplaatst.