Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
Mariska1990
Bericht
door Mariska1990 » 18 sep 2009, 18:56
- Adres van je forum: http://www.ratten-speeltjes.nl/forum
Event. modificaties op je forum: nvt
Wanneer ontstond het probleem? vandaag
phpBB versie: 3.0.5
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? geupdate naar de niewste versie
Wat is het probleem?
Er is een moderator die weer een normale forumgebruiker moet worden. Ik heb alle permissies aangepast zodat hij niet meer boven de normale gebruikers staat, maar blijkbaar pakt hij hem niet ofzo. Ik heb deze moderator wel uit de moderator groep gekregen en hij staat nu bij geregistreerde gebruikers. Ook de rang staat zoals ik hem nu wil hebben voor normale gebruikers. Maar deze ''voormalig'' moderator kan nog steeds zijn moderator functies gebruiken. Bij permissie maskers staat deze persoon qua permissies precies zoals ik hem hebben wil (kan geen berichten meer verwijderen of aanpassen), maar op het forum kan hij dus nog steeds alles(hij kan nog steeds WEL alle berichten verwijderen en aanpassen!), alsof ik niks veranderd heb behalve de rang en de groep.
..