- Adres van je forum: http://test.j_a_n_z_w_e_e_p.nl/phpbb_old
Event. modificaties op je forum: image resizer, imageshack
Wanneer ontstond het probleem? na updaten naar 3.0.2.
phpBB versie: 3.0.2
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? update
Wat is het probleem?
Een paar minuten later (inmiddels uitgelogd geweest) log ik opnieuw in als admin en wil naar het beheerderspaneel gaan. Daar krijg ik de volgende melding:
'Je hebt geen beheerderspermissies en daarom heb je ook geen toegang tot de beheerderspaneel'.
Temp internetbestanden en cookies weggooien had geen resultaat.
Hoe kan ik de admin (via de phpmysql?) weer beheerdersrechten teruggeven?
Update:
Ik ben toch even doorgegaan met updaten. Na het updaten van 3.0.2 naar 3.0.3 lukt het me wel weer.
Als ik nu naar het beheerderpaneel ga krijg ik weer netjes de melding dat ik nog een keer moet inloggen.
Beetje vreemd maar kennelijk was er na update naar 3.0.2 iets mis met deze extra-inlog-stap...
Hmmm.... het treedt nu toch weer op...
In firefox... en niet in explorer...
Update:
cache geleegd via beheerderspaneel (explorer).
Inloggen gaat goed: Afmelden [ admin ] staat linksboven in beeld. Berichten plaatsen geen probleem. Ook andere beheerdersacties zoals verplaatsen of wijzigen van berichten, geen probleem.
Wanneer ik dan op de link [ Beheerderspaneel ] klik krijg ik de melding: Toegang tot het beheerderspaneel is niet toegestaan, omdat je geen beheerderspermissies hebt..
Wat me dan opvalt is dat er nu Aanmelden staat linksboven in beeld (dus de admin lijkt automatisch uitgelogd te zijn). Als ik daar op klik hoef ik niet in te loggen. Direct is de admin weer ingelogd; Afmelden [ admin ] staat weer linksboven in beeld.
Is er iemand die doorziet wat er aan de hand kan zijn? Ik krijg de 2e x inlog voor beheerderspaneel dus niet te zien.