Geen beheerderswachtwoord meer na backup

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
arjan_macmini

Geen beheerderswachtwoord meer na backup

Bericht door arjan_macmini » 06 aug 2009, 19:32

Ik zit met een rare fout.

Omdat ik veel last had van spam op mijn forum heb ik een mod uit geprobeerd op mijn site. Omdat ik nog versie 3.0.4 had heb ik mijn database via phpbb geëxporteerd en alle bestanden verwijderd. Vervolgens heb ok versie 3.0.5 geïnstalleerd en de database teruggezet. Daarna heb ik de mod uitgevoerd. Deze bleek niet te werken zo heb werdeom alle bestanden verwijderd en 3.0.5 opnieuw geïnstalleerd. Dat werkt helaas niet. Ik kijg allemaal php-errors dat hij allerlei bestanden in de .include map niet kan vinden.
Niets lukte en ik kon geen installatie meer uitvoeren. Uiteindelijk heb ik de gebackupte versie 3.0.4 weer teruggezet, maar de database is natuurlijk nog leeg, dus hij herkent geen beheerderswachtwoord meer. Ik kan via phpmyadmin de database wel benaderen.

Weet iemand hoe ik dit kan repareren?

Adres: http://www.arduino.nu/forum/

Alvast bedankt,

Met vr groet,

Arjan

arjan_macmini

Re: Geen beheerderswachtwoord meer na backup

Bericht door arjan_macmini » 06 aug 2009, 20:48

Het is mij intussen gelukt.

Ik heb de database leeggehaald. En een nieuwe PHP 3.0.5 bestanden over de 3.0.4 heengezet. Alle werkt weer. Ik blijf het vreemd vinden dat ik geen schone phpbb3.0.5 kan uitvoeren. :|

Gesloten